اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان آبخیزداری:

وحدت و پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت ملت مسلمان ایران است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها و مراتع آبخیزداری کشور گفت: ایمان و اعتقاد دینی، اتحاد، شجاعت و پیروی از ولایت‌فقیه رمز موفقیت مردم مسلمان ایران در جهان است.

وحدت و پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت ملت مسلمان ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمصطفی طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در جشن میلاد نبی‌اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: جاذبه قرآن، نقش امامان و ائمه‌اطهار (ع) و برپایی قسط و عدالت موجب شده تا دین اسلام بتواند در تمام ادیان دنیا و جهانیان بسط و گسترش پیدا کند.

وی به سجایای اخلاقی و سیره نبوی پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: اخلاق پسندیده، کردار و شیوه برخورد مناسب با مردم، صبر و استقامت، امید به آینده و فراگیر شدن دین مبین اسلام از مهم‌ترین شاخصه‌های پیامبر در به ثمر رسیدن نهضت انقلابی ایشان بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها و مراتع آبخیزداری کشور قیام برای خدا، دعوت به عدالت، هجرت و جهاد را از مهم‌ترین نقاط عطف برنامه‌های پیامبر اکرم (ص) برشمرد.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اهمیت و نقش کشاورزی در دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: آیین خداپرستی نیز  انسان‌ها را دعوت به سرمایه‌گذاری در امر کشاورزی می‌کند کما اینکه پیامبر نیز انگیزه و روحیه بالایی در کار و تلاش به خصوص کشاورزی داشته و مردم را به این امر مهم سوق می‌دادند.

این مسئول شخصیت امام صادق (ع) را نقطه عطفی در سرلوحه حرکت‌های امت اسلام و همچنین سیره عملی، سلوک و رفتار آن حضرت را در جامعه امروزی بهترین الگوی زندگی بشری ذکر کرد.

در ادامه این مراسم یکی از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) مولودی‌خوانی کرد.

در پایان مراسم جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع نماز اهدا شد.

محمدرضا صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، هاشم گودرزوند چگینی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین و کارکنان جهاد کشاورزی و ادارات وابسته در سالن آمفی تئاتر این سازمان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول