اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طبرسی:

حکومت ناصرالحق بر اساس مبانی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه بود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حکومت ناصرالحق بر‌اساس نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه بود.

حکومت ناصرالحق بر اساس مبانی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در همایش بین‌المللی بزرگداشت ناصر‌الحق با عنوان هم‌اندیشی صاحب‌نظران با تبیین و ترویج نهج‌البلاغه و صحیفه‌ سجادیه با تبریک دوباره هفته وحدت اظهار داشت: تجلیل از شخصیت ناصرالحق جناب اطروش به احترام جایگاه ایشان و تاکید مقام معظم رهبری در این همایش عظیم برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری این همایش و همایش‌هایی از این دست خاطرنشان کرد: با برگزاری این همایش‌ها و استفاده از امکانات معنوی، فرهنگی و اقتصادی به خواست خدا و امام عصر(عج) جهان اسلام به یک امتی یکپارچه تبدیل می‌شود.

طبرسی با بیان اینکه امروز نسبت به مسلمین ظلم زیادی روا می‌شود، خاطرنشان کرد: گرگ‌ها در حال خوردن مسلمانان هستند و با هزینه مسلمین از جمله نفت و انرژی مسلمان‌کشی راه انداخته‌اند.

وی با اشاره به صحبت‌های آیت الله شهید مطهری گفت: آن شهید والامقام عنوان کرده بود که رنج‌آورترین مسئله برای پیامبر عظیم‌الشان تفرقه بین مسلمین بود که امیدواریم هفته وحدت بتواند نقش خود را در ایجاد اتحاد بین مسلمین ایجاد کند.

طبرسی با اشاره به وجود یک‌هزار و 322 امامزاده در کشور یادآور شد: مازندران در استان‌های کشور در فراوانی امامزاده‌ها مقام اول را دارد و تمدن منطقه شمال ایران نشانگر این است که مأمن امامزادگان عظیم الشان بود و ناصر کبیر یکی از همان بزرگوارانی است که حکومت شیعی بر اساس صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه در طبرستان تشکیل داد.

 نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: صحیفه سجادیه از طبرستان به یمن انتقال پیدا کرد و باید بیش از پیش به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه بپردازیم که جناب ناصر کبیر از بزرگانی است که تلاش‌های فراوانی در این راستا داشت.

طبرسی در پایان ابراز داشت: امیدواریم در سایه رهبری عالمانه مقام معظم رهبری خویشتن خویش را باز یابیم و امت اسلامی به وحدت و یکپارچگی برسند.

انتهای پیام/86013/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول