اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار سنندج خبر داد

افتتاح 35 پروژه سنندج در دهه فجر با اعتبار 20 میلیارد تومان

معاون عمرانی فرماندار سنندج گفت: تا امروز 14 دستگاه دولتی پروژه‌های خود را برای افتتاح به فرمانداری اعلام کرده‌اند که در مجموع 35 پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان را شامل می‌شوند.

افتتاح 35 پروژه سنندج در دهه فجر با اعتبار 20 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حبیب‌الله رضاعی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی برنامه‌های دهه فجر این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: باید هر اداره‌ای که برنامه‌ای برای بهره‌برداری در دهه فجر دارد آن را تا فردا به فرمانداری اعلام کند.

وی افزود: تا امروز 14 دستگاه دولتی پروژه‌های خود را برای افتتاح به فرمانداری اعلام کرده‌اند که در مجموع 35 پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان را شامل می‌شوند.

معاون عمرانی فرماندار سنندج تصریح کرد: بیش از 15 میلیارد تومان از این اعتبارات مربوط به طرح‌های عمرانی بوده است و مابقی در سایر حوزه‌ها هزینه شده است.

رضاعی با بیان اینکه برخی از نهادها هنوز لیست طرح‌های افتتاح شده در دهه فجر را ارسال نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: شهرداری، امور آب و نوسازی مدارس در این زمره قرار دارند.

افتتاح 2 طرح صنعتی غذایی

در ادامه این جلسه نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان سنندج با تاکید بر حضور پرشور اصناف و بازاریان در برنامه‌های این دهه اظهار کرد: برگزاری برنامه بسیج اصناف در اتحادیه‌های صنفی یکی از این اقدامات است.

عزیز محمدزاده گفت: حضور در مراسم غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدای اصناف، حضور در راهپیمایی 22 بهمن و افتتاح 2 طرح صنعتی غذایی از دیگر برنامه‌ها در این دهه خواهد بود.

همچنین رئیس شورای شهر سنندج در این جلسه با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که دچار اسراف نشویم.

سید انور رشیدی در خصوص برنامه‌های فرهنگی گفت: کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج با تمام توان و در حد مقدورات آماده همکاری در اجرای این برنامه‌ها است.

همسرایی 1357 دانش‌آموز در 22 بهمن

نماینده آموزش و پرورش شهرستان سنندج نیز در این جلسه اظهار کرد: سرود همسرایان فجر، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، سرودخوانی یک‌هزار و 357 نفر از دانش‌آموزان در 22 بهمن از جمله برنامه‌های این اداره است.

حجت‌الله نریمانی اظهار داشت: برگزاری برنامه‌هایی در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت، مسابقات قرآنی فرهنگی هنری و ورزشی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، جشن ستارگان با موضوع تجلیل از برترین‌های کنکور، نشست‌های بصیرتی و همایش نقش بانوان در شکل‌گیری و تداوم انقلاب از دیگر برنامه‌ها در ایام فجر است.

جمال مرادی نماینده بخشداری کلاترزان نیز در این جلسه اظهار کرد: برگزاری مراسم در بیشتر روستاها، فرستادن اکیپ پزشکی رایگان، برپایی درمانگاه صحرایی در شویشه، مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال از برنامه‌های ما در این ایام است.

انتهای پیام/79012/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول