اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

بسیج سازندگی زنجان از ظرفیت بالایی برخوردار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بسیج سازندگی استان زنجان از ظرفیت بالایی برخوردار است.

بسیج سازندگی زنجان از ظرفیت بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان زنجان گفت: نخستین اقدام همه انقلاب‌ها پس از پیروزی این است که برای حفظ انقلاب سازمان نظامی یا تشکیلات نظامی هماهنگ با اهداف انقلاب ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی و ساماندهی این تشکیلات در جهان در بین همه کشورها انجام می‌شود، ادامه داد: انقلاب‌ها چه ماهیت مردمی و چه ماهیت حزبی داشته باشد این امر محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه این سازمان‌ها برای پاسداری از اهداف و آرمان‌های انقلاب در کشورها ایجاد می‌شود، گفت: انقلابیون فضایی متناسب با نیاز جامعه را در کشور طراحی می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در کشورمان نیز متناسب با این نیازها و روال طبیعی دنیا این سازمان ایجاد شده است، افزود: در گذشته انقلاب اسلامی ایران رنگ دینی و اسلامی به خود گرفت چراکه مجتهد جامع در راس انقلاب قرار داشت.

خاتمی با بیان اینکه هوشیاری و آینده‌نگری امام خمینی (ره) در راس انقلاب پایه‌های انقلاب را در همه ابعاد نشان می‌دهد، متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، تشکیل دادگاه انقلاب، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ... پس از پیروزی انقلاب تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه این نوع ساختار در همه انقلاب‌ها به یک شکلی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: اتفاقی که منحصر به فرد بوده و فقط به انقلاب اسلامی ایران تعلق دارد این است که در راس انقلاب امام راحل در کنار همه نهادها قرار داشتند و ایشان در ایجاد انقلاب نقش مهمی ایفا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب امام راحل پیام ایجاد بسیج سازندگی را صادر کردند، افزود: بسیج و جهاد سازندگی از ابتدای پیروزی انقلاب در کشورمان تشکیل شد.

این مسئول روح کلی انقلاب اسلامی ایران را کمک به محرومان برای آبادانی کشورمان اعلام کرد و ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس بستر مناسبی برای نشان دادن قابلیت و لیاقت خود فراهم کرد و امروز پس از گذشت سال‌ها این قابلیت‌ها هر روز افزایش می‌یابد و منطبق بر نیازهای جامعه ادامه دارد.

خاتمی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اقدامات بسیاری در کشورمان انجام شده است، گفت: سازندگی خاتم‌الانبیاء تفکر سازندگی داشت و در حال حاضر گره‌های بسیاری از مشکلات مردم را حل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نهادهای انقلابی به ویژه جهاد سازندگی ویژگی‌های بسیاری دارند، افزود: یکی از این ویژگی‌ها انعطاف‌پذیری این نهاد است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان زنجان اقدامات خوبی در سطح شهرستان‌ها انجام می‌دهد، اظهار کرد: مسئولان در این زمینه همه توان خود را به کار گرفته‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان زنجان از ظرفیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در رابطه با محرومیت‌زدایی برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان‌ها اجرا می‌کند.

انتهای پیام/73008/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول