اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تاریخ 16 بهمن‌ماه صورت می‌گیرد

افتتاح 15 پروژه جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در ورامین

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ورامین از افتتاح 15 پروژه جهاد کشاورزی در تاریخ 16 بهمن‌ماه خبر داد.

افتتاح 15 پروژه جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدحسین تاجیک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه‌ فجر امسال، حضور و نقش روستاییان و عشایر که قشر تاثیرگذار و البته وفادار به انقلاب در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش‌ها هستند نشان داده خواهد شد.

وی ادامه داد: قشر عظیم روستاییان و عشایر در شهرستان ورامین با پیروی از تفکر بسیج همواره مدافع انقلاب و نظام بوده‌اند.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان ورامین تصریح کرد: روستاییان و عشایر با الهام‌گیری از تفکر بسیجی زیباترین و شورانگیزترین حماسه ایثار و فداکاری را در دوران دفاع مقدس خلق کردند و امروز هم اینچنین است.

این مسئول با اعلام برنامه‌های کمیته مذکور در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: برپایی ایستگاه صلواتی در ایام مبارک دهه فجر، برگزاری مسابقات کتابخوانی بین روستاییان و عشایر و ارسال پیامک پیرامون مناسبت‌های انقلاب اسلامی به کشاورزان و دعوت به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بخشی از برنامه‌های این کمیته است.

تاجیک اضافه کرد: شرکت پرسنل و مسئولان ادارات در مراسم‌های دهه فجر در سطح شهرستان و روستاها و حضور در راهپیمایی 22 بهمن، پذیرایی ارباب رجوع در ایام دهه فجر و پخش سرودهای انقلابی در محیط اداره جهاد کشاورزی و نیز برگزاری مراسم جشن در روستاهای عشایرنشین با هماهنگی بسیج و سرگروه‌های عشایر با محوریت جشن سه شنبه 15 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حصاربالا نیز برای این ایام طراحی شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ورامین، برگزاری مسابقات ورزشی بین پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان و شرکت پرسنل و مسئولان ادارات در مراسم یادواره شهدای جهادی و نیز افتتاح 15 پروژه جهاد کشاورزی در 16 بهمن را از دیگر برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان ورامین دانست.

انتهای پیام/2462/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول