اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل‌سنت لافت قشم:

رهبر انقلاب با بیانات خود، نوید پیروزی نهایی را به مسلمانان دادند

امام جمعه اهل سنت لافت قشم با بیان اینکه رهبر انقلاب با بیانات وحدت‌بخش خود نوید و امید پیروزی نهایی را به مسلمانان جهان دادند،‌ گفت: ایشان مسلمانان را به بیداری و هوشیاری در مقابل حرف‌های ضد اسلامی دعوت کردند.

رهبر انقلاب با بیانات خود، نوید پیروزی نهایی را به مسلمانان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دفتر اهل سنت، سیداحمد پوازی با بیان اینکه از طرف مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای حضور در همایش وحدت و بیداری اسلامی در تهران دعوت شده بودیم، اظهار داشت: بنده به همراه هیئتی از علما و روحانیون اهل‌سنت هرمزگان در این همایش شرکت کردم.

وی با بیان اینکه همایش وحدت و بیداری اسلامی با مشارکت اندیشمندان و مقام‌های سیاسی و مذهبی 53 کشور اسلامی آغاز به کار کرد، افزود: آقای روحانی رئیس جمهور در سخنرانی افتتاحیه این همایش ضمن اشاره به پیامبر اسلام (ص) به عنوان نقطه مشترک مسلمانان، همه را به گرد آمدن به دور وجود با برکت پیامبر اکرم (ص) فراخوانده و سخنان خوبی در خصوص استمرار و لزوم وحدت ایراد نمودند.

امام‌ جمعه اهل ‌سنت لافت قشم با اشاره به سخنرانی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در همایش وحدت و بیداری اسلامی تصریح کرد: آیت‌الله اراکی در سخنرانی خود مسلمانان را از خطر تکفیر برحذر داشت و با اشاره به مثال‌های از قرآن و راه و روش پیامبر(ص)، مسلمانان را به وحدت فراخواندند.

وی سخنرانی حسون مفتی سوریه و جعفری عالم تشیع عراق را برجسته توصیف کرد و تصریح کرد: با سخنرانی این دو نفر مخصوصا آقای جعفری همه به وجد آمدند و اشک در چشم‌های آن‌ها حلقه زد.

شیخ پوازی اضافه کرد: در روز دوم برگزاری همایش وحدت و بیداری اسلامی در کمیسیون‌های اختصاصی شرکت کرده و از سخنرانی‌های علمای جهان اسلام استفاده کردیم.

وی از سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با میهمانان همایش وحدت و بیداری اسلامی به عنوان آخرین برنامه خود در تهران یاد کرد و گفت: بسیار منتظر لحظه دیدار رهبری بودیم و سرانجام ساعت 10 و 30 دقیقه بود که ایشان تشریف آوردند.

عضو شورای روحانیت قشم با اشاره به بیانات مهم رهبری در دیدار با میهمانان همایش وحدت و بیداری اسلامی اظهار کرد: بعد از آغاز سخنرانی ایشان همگان اعم از میهمانان خارجی و داخلی سکوت کردند و با دقت به سخنرانی ایشان گوش فرا دادند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با بیانات وحدت‌بخش خود نوید و امید پیروزی نهایی را به مسلمانان جهان دادند تصریح کرد: ایشان مسلمانان را به بیداری و هوشیاری در مقابل حرف‌های ضداسلامی دعوت کرده و نوید دادند با وجود کشتار و اختلاف‌افکنی دشمنان در صفوف مسلمین، پیروزی نهایی نزدیک است.

انتهای پیام/2310/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول