اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم پرداخت پول رخ داد

حاشیه‌ای دیگر به نام اعتصاب در تیم فوتبال پاس همدان

بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان به دلیل عدم پرداخت پول و عملی نشدن وعده‌های مسئولان این باشگاه دست به اعتصاب زدند.

حاشیه‌ای دیگر به نام اعتصاب در تیم فوتبال پاس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مشکلات مالی در تیم فوتبال پاس همدان دیگر امان کادر مدیریتی را بریده و حل نشدن این مسائل باعث شده تا بازیکنان این تیم تصمیم بگیرند که دست به اعتصاب بزنند.

طبق بررسی‌های خبرنگار فارس همدان، قرار بوده بازیکنان تیم پاس شب گذشته به دلیل عدم تحقق وعده‌های مسئولان باشگاه برای پرداختن بخشی از حق‌الزحمه آنان اردو و محل اسکان خود را ترک کنند و حاضر به حضور در تمرینات این تیم نشوند.

اما با پیگیری‌های انجام شده توسط عبدالحمید رمضانی قرار شد بازیکنان تا عصر امروز در همدان حضور داشته باشند و در صورتی که وی نتواند مشکلات مالی را حل کند تصمیم‌گیری نهایی با اعضای تیم خواهد بود.

شنیده می‌شود رمضانی امروز جلسه‌ای با محمدناصر نیکبخت استاندار همدان برگزار خواهد کرد تا در مورد مسائل مالی که واقعاً به یک معضل بزرگ برای پاسی‌ها همدان تبدیل شده گفت‌وگو کند.

در تعطیلات نیم‌فصل امسال به دلیل عدم پرداخت بدهی ادوار گذشته باشگاه پاس که بیش از 20 میلیارد بوده، این تیم تعلیق شده بود و با وساطت استاندار این مشکل موقتی رفع شد و حالا پرداخت حق‌الزحمه فصل جاری به معضل بزرگی تبدیل شده است.

پاسی‌ها که بعد از جدایی مجتبی خورشیدی، محسن عاشوری را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده‌اند موفق شدند بعد از مدت‌ها در همدان طعم پیروزی را بچشند و در این هفته خود را برای مصاف با یزد لوله آماده می‌کنند که قطعاً این مسائل تأثیر بدی بر روند رو به رشد این تیم خواهد داشت.

حالا باید منتظر شد و دید امروز خروجی جلسه رمضانی و نیکبخت چند نتیجه‌ای خواهد داشت و آیا بازیکنان پاس امروز به پول می‌رسند یا گزینه اعتصاب را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/89020/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول