اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شوک کارساز عاشوری در پاس همدان

گرمای تمرین پاسی‌ها سرما و برف همدان را آب کرد

تیم فوتبال پاس همدان با وجود هوای برفی و سرد نه تنها دست از تمرین میدانی نکشید بلکه تمرینات پرنشاطی را برگزار کرد.

گرمای تمرین پاسی‌ها سرما و برف همدان را آب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در حالی که تیم فوتبال پاس همدان در هفته شانزدهم لیگ دسته یک با قرعه استراحت مواجه شده امروز بازیکنان این تیم یک تمرین پرنشاطی را یک هوای سرد و برفی برگزار کردند.

تیم فوتبال پاس همدان که این روزها با آمدن محسن عاشوری به عنوان سرمربی و اضافه شدن محسن گروسی به کادر فنی، سرحال و باانگیزه‌تر از قبل شده‌، امروز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت.

بنابر صلاحدید کادر فنی و عاشوری، بازیکنان عصر امروز به جای تمرین در سالن به زمین چمن مصنوعی پوشیده از برف ملت (سعیدیه) همدان رفتند و تمرینات خود را پیگیری کردند.

رسیدن بازیکنان مصدوم تیم پاس و اضافه شدن آنها به جمع بازیکنان، تمرینات این تیم را پربار کرده و باعث شده تا با شوق بیشتری با حضور سرمربی و مربی جدید خود در تمرینات حاضر شوند.

حضور عاشوری برای همدانی‌ها خوش‌یمن بوده و بعد از هفته‌ها ناکامی هفته قبل موفق شدند با تک‌گل مصطفی سلگی بازیکن نهاوندی خود، برابر تیم آلومینیوم هرمزگان به برتری رسیده و از سقوط به انتهای جدول نجات یابند.

استراحت این هفته پاسی‌ها، فرصت خوبی برای عاشوری و همکارانش است تا بهتر و بیشتر به ترکیب اصلی این تیم دست یافته و با رفع نقاط ضعف، خود را برای حضور در هفته هفدهم آماده کنند.

جدول گروه دوم از فشردگی زیادی برخوردار است به طوری که هر تیم با یک برد و یا یک شکست می‌تواند در جدول صعود یا سقوط زیادی داشته باشد.

از آن جا که اختلاف امتیاز تیم‌های دهم تا دوم تنها پنج امتیاز است، هر تیمی در فرصت باقی‌مانده تا پایان لیگ، می‌تواند خود را به جمع مدعیان برساند.

تا پایان هفته پانزدهم دو تیم یزدلوله و پاس همدان با 17 امتیاز و با توجه به تفاضل گل به ترتیب در جایگاه هشتم و نهم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار دارند.

در چارچوب هفته هفدهم جام آزادگان روز یکشنبه 6 بهمن ماه از ساعت 14 دو تیم یزدلوله و پاس همدان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول