اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جام حذفی فوتبال بانوان ایران صورت می‌گیرد

پاس به دنبال انتقام از آینده‌سازان میهن

تیم فوتبال بانوان پاس همدان در نخستین گام در جام حذفی کشور برابر تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان به میدان می‌رود.

پاس به دنبال انتقام از آینده‌سازان میهن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال جام حذفی بانوان کشور فردا جمعه با انجام سه بازی پیگیری می‌شود تا تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شوند.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان که در مسابقات لیگ برتر حضور خوبی دارد و امسال توانسته عملکرد به مراتب بهتری از قبل داشته باشد و این منجر به آن شده تا در لیگ برتر در جایگاه پنجم جدول جای خوش کند.

این تیم با سرمربیگری سکینه بیات توانسته با تلفیقی از بازیکنان مستعد بومی و چند بازیکن باتجربه غیر بومی تیم خوبی را روانه مسابقات کند و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال استان و ورزش بانوان همدان باشد.

همزمان با حضور در مسابقات لیگ برتر تیم فوتبال پاس همدان در رقابت‌های جام حذفی بانوان هم شرکت کرده و باید در نخستین مصاف در این بازی‌ها برابر تیم قدرتمند آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان به میدان برود.

تیم پاس در چند هفته اخیر لیگ برتر موفقیت آن‌چنانی نداشته و به پیروزی دست پیدا نکرده است.

این تیم قطعاً برای کسب برد و رفع ناکامی‌ها برابر نماینده فوتبال اصفهان به میدان خواهد رفت.

دختران فوتبالیست همدانی طی فصل فوتبالی امسال دو بار برابر تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان به میدان رفتند که در هر دو بازی نتوانستند مقابل این تیم به پیروزی برسند و شکست را پذیرا شدند.

رفع آسیب‌دیدگی الهام عباسی و فاطمه اردستانی دو بازیکنان تأثیرگذار تیم پاس خبر خوبی برای پاسی‌ها بود که می‌توانند برای تیم‌شان در این بازی حساس توپ بزنند.

قرعه‌کشی جام حذفی به‌گونه‌ای است که برنده بازی پاس و آینده‌سازان باید با برنده مسابقه بین وحدت گرگان و ملوان بندرانزلی دیدار کنند تا در نهایت تیم قهرمان جام حذفی ایران مشخص شود.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های بانوان پاس همدان و آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان را سرور ساعدی (داور وسط)، تهمینه ناطقی و آرزو رضایی‌فرشاد (کمک داور) و کبری مردانی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد.

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی بانوان کشور روز جمعه 27 دی از ساعت 13 تیم‌های پاس همدان و آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان در ورزشگاه شهدای قدس همدان به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/89020/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول