اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد

اجرای 2700 طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد خراسان‌جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی گفت: طی 9 ماهه امسال 2 هزار و 772 طرح اشتغال‌زایی در سطح خراسان‌جنوبی اجرا شده است.

اجرای 2700 طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، مهدی خزاعی عرب اظهار داشت: گروه هدف برای اشتغال، فرزندان مددجویان زیر پوشش و اقشار نیازمند هستند که این نهاد در راستای توانمند سازی آنان در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، مشاغل صنفی و صنعتی تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از انحرافات احتمالی طرح‌ها، از ابتدای سال‌جاری 21 هزار طرح اشتغالزایی توسط کارشناسان این نهاد مورد نظارت قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی یکی از دلایل اجرای موفق طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد را نظارت‌های مستمر کارشناسان این نهاد در سه مرحله قبل و بعد از اجرای طرح‌ها تا پنج سال عنوان کرد.

خزاعی عرب یاد‌آور شد: برای اجرای طرح‌های اجرا شده طی 9 ماهه سال‌جاری بیش از 158 میلیارد و 633 میلیون ریال اعتبار از محل منابع امدادی و بانک‌های عامل هزینه شده است.

بهره‌مندی بیش از 5500 مددجو از خدمات مشاوره‌ای امداد خراسان‌جنوبی

مدیر فرهنگی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: طی 9 ماهه سال‌جاری 5 هزار و 518 مددجوی زیر پوشش در سطح استان از خدمات مشاوره‌ای این نهاد بهره‌مند شدند.

محمد عرب اظهار داشت: این نهاد در راستای صیانت از سلامت روانی خانواده‌های زیر پوشش و به منظور پیشگیری از بروز ناهنجاری‌ها و مشکلات روحی، روانی و اجتماعی، خدمات مشاوره‌ای را در برنامه‌های کاری خود قرار داده است.

وی اذعان داشت: خدمات مشاوره‌ای ارائه شده به مددجویان زیر پوشش در قالب 8 هزار و 992 جلسه و بیشتر در مباحث ازدواج، مشکلات روحی و روانی، تحصیلی و شغلی بوده است.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول