اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتبال

نفت مسجدسلیمان ـ ایران‌جوان جدالی برای صدرنشینی

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان - ایران‌جوان جدالی برای صدرنشینی در لیگ دسته اول است.

نفت مسجدسلیمان ـ ایران‌جوان جدالی برای صدرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، بازی‌ها هفته هجدهم گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از عصر دیروز آغاز شده و امروز با انجام دیدارهایی پیگیری می‌شود.

در بین دیدارهای برگزار شده امروز مهم‌ترین بازی را بدون شک تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ایران‌جوان بوشهر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌کنند.

نفت مسجد سلیمان که در نیم فصل دوم با تغییر در کادرفنی خود متحول شده و نتایج خوبی را گرفته بود هفته گذشته در کرمانشاه در برابر راهیان این شهر مغلوب شد تا کمی از غافله مدعیان عقب بماند.

این تیم در دیدار این هفته خود در برابر ایران‌جوانی قرار می‌گیرد که صدرنشین گروه است و یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.

نفتی‌ها اگر می‌خواهند همچنان شانس خود را برای صعود به لیگ برتر جست‌وجو کنند باید در این دیدار حساس بالای جدولی‌ها پیروز شوند.

این تیم که هم‌اکنون با 24 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد در صورت کسب سه امتیاز بازی به یک امتیازی تیم ایران‌جوان در صدر جدول خواهند رسید.

اما در دیگر سو ایران‌جوانی قرار دارد که در این فصل از رقابت‌ها تیم بسیار خوبی را راهی مسابقات کرده و از همان ابتدا خود را به عنوان یک مدعی صعود مطرح کرد.

ایران جوان بوشهر چند هفته‌ای است که بر صدر جدول تکیه زده و نمی‌خواهد به راحتی صدرنشینی لیگ را از دست بدهد و این مسئله موجب می‌شود تا دیدار دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار باشد.

به هر حال باید دید در جدال جنوبی‌های فوتبال ایران که به نوعی یکی از فینال‌های گروه دوم لیگ دسته اول محسوب می‌شود کدام تیم موفق به کسب نتیجه خواهد شد.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ایران‌جوان بوشهر از ساعت 14:30 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول