اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه پاس همدان خبر داد

باخت پاس در خانه نفت مسجد سلیمان/انتخاب سرمربی پاس تا پایان هفته

سخنگوی باشگاه پاس همدان از باخت سنگین تیم فوتبال پاس در هفته چهاردهم لیگ دسته یک خبر داد.

باخت پاس در خانه نفت مسجد سلیمان/انتخاب سرمربی پاس تا پایان هفته

محمود کاتبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان با اشاره به عملکرد تیم پاس در هفته چهاردهم جام آزادگان اظهار کرد: این تیم باز هم موفق نبود زیرا با حساب دو بر صفر بازی را به حریف خوزستانی‌اش واگذار کرد.

وی افزود: پاس می‌توانست با جبران ناکامی‌های هفته‌های اخیر، وضعیت خود را در جدول سامان دهد اما باز هم دست خالی به همدان بازگشت.

سخنگوی باشگاه پاس همدان با اشاره به حضور حسن اشجاری در تیم گفت: این بازیکن با تلاش فراوان کادر سرپرستی، به بازی برابر مسجدسلیمان رسید اما حضور او نیز نتوانست کمک شایانی به تیم کند.

وی با بیان اینکه باخت برابر مسجدسلیمان وضعیت پاس را در جدول نگران‌کننده کرده است، گفت: امیدواریم با انتخاب سرمربی جدید، وضعیت این تیم بهتر از قبل شود.

کاتبی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم به کجا رسیده است، خاطرنشان کرد: سه گزینه نهایی برای تصدی پست سرمربیگری پاس انتخاب شده که منتظر اعلام نهایی نظر اعضا و رئیس هیئت مدیره هستیم.

وی اظهار کرد: به احتمال زیاد تکلیف سرمربی جدید تیم پاس تا پایان هفته مشخص خواهد شد تا از این رهگذر وضعیت پاس بهبود یابد.

تیم فوتبال پاس همدان در چارچوب هفته چهاردهم جام آزادگان عصر سه‌شنبه با حساب دو بر صفر مغلوب میزبان خود نفت مسجد سلیمان شد.

تا پایان هفته چهاردهم تیم فوتبال پاس با کسب 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول 13 تیمی گروه دو لیگ دسته یک قرار گرفته است.

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته یک عصر روز یکشنبه 22 دی از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم پاس  از تیم آلومینیوم هرمزگان پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/89020/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول