اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای عالی هلال‌احمر خبر داد

حضور دبیرکل هلال‌احمر در مناطق بحران‌زده غرب مازندران

عضو شورای عالی هلال‌احمر از حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به منطقه بحرانی غرب مازندران خبر داد.

حضور دبیرکل هلال‌احمر در مناطق بحران‌زده غرب مازندران

محمد دامادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت: دبیرکل هلال‌احمر جمعه هفته جاری از مناطق بحران‌زده غرب مازندران بازدید می‌کند.

وی بیان داشت: حضور دبیرکل هلال‌احمر کشور در منطقه بحرانی غرب مازندران به این دلیل است که وضعیت بحرانی و امکانات را از نزدیک ببیند و  از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری منطقه آگاه باشد و بداند وضعیت منطقه به چه گونه است. 

دامادی با بیان اینکه هلال احمر مازندران در شرایط بحرانی غرب مازندران، عملکرد خوب و قابل تقدیری داشته است، گفت: از نخستین نیروهایی که بعد از وقوع بحران در مناطق غرب مازندران حضور یافتند، نیروهای هلال‌احمر بودند و بیش از 11 هزار نفر را تاکنون نجات داده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سوالی همیشه از سوی مردم مطرح است و ما هم می‌خواهیم این سوال پاسخ داده شود، افزود: سوال این است که چرا با کوچک‌ترین غافلگیری، غافلگیر می‌شویم و آماده نیستیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در طول سال به جای برگزاری همایش‌هایی که بولتن‌های اداری ارائه می‌شود، آینده‌نگری صورت گیرد و زیرساخت‌ها را در مناطق مختلف استان مستقر کنند تا کار به اینجا نکشد و شاهد قطع گاز، برق و آب در شرایط بحرانی نباشیم.

انتهای پیام/86007/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول