اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

نیروهای امدادی راور در آماده‌باش کامل هستند

فرماندار راور گفت: در پی بارش برف بی‌سابقه نیروهای امدادی راور با تمام امکانات به صورت آماده‌باش بوده و محورهای مواصلاتی اصلی این شهرستان را باز نگه داشتند.

نیروهای امدادی راور در آماده‌باش کامل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی عصر امروز در جلسه ستاد بحران این شهرستان اظهار داشت: در پی بارش برف بی‌سابقه که موجب شادی مردم به ویژه کشاورزان شده است، نیروهای امدادی راور از شب گذشته با تمام امکانات و دستگاه‌های خدماتی به صورت آماده‌باش درآمده‌اند تا با تردد در جاده‌های اصلی راه‌های مواصلاتی اصلی مسدود نشوند.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت مناطق شهرستان راور در پی بارش برف عنوان کرد: با استقرار تمام دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد مدیریت بحران در فرمانداری راور و با تلاش نیروهای خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاران، هلال احمر و راه و شهرسازی هم‌اکنون راه‌های ارتباطی اصلی و محور چترود، راور- دیهوک باز است و تردد با رعایت اصول ایمنی امکانپذیر است.

شریفی تصریح کرد: مسئولان باید وضعیت اضطراری فعلی را درک کرده و برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی نسبت به تامین، تجهیز و رفع نواقص موجود اقدام کنند، زیرا هم‌اکنون محورهای ارتباط چند روستا در مناطق کوهستانی به دلیل بارندگی شدید مسدود بوده و باید با همت و تلاش دستگاه‌های مربوطه بازگشایی شود.

فرماندار راور افزود: بنا به اعلام آموزش و پرورش، تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر شهرستان راور به علت بارش شدید برف و برودت هوا، امروز تعطیل بود.

فرماندار راور با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در رانندگی، عدم استفاده از وسایط نقلیه شخصی مگر در مواقع لزوم به دلیل لغزندگی و کمک به تردد از مردم شهرستان راور و ادارات خواست تا با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا در مصرف حامل‌های انرژی به ویژه گاز صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/2446/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول