اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته 19 جام آزادگان رخ داد

نجات الوند همدان از باخت خانگی

تیم فوتبال الوند همدان در هفته 19 جام آزادگان در حالی که تا دقیقه 80 از حریف یاسوجی خود عقب بود با درخشش قاسم اکبری موفق شد بازی باخته را با تساوی عوض کند.

نجات الوند همدان از باخت خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس  از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با برگزاری 12 بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال الوند در همدان برابر حریف خود شهرداری یاسوج به تساوی دو بر دو رضایت داد.

این بازی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای قدس همدان و با قضاوت ایرج احمدی (داور وسط)، سعید آلوردی و علی‌اکبر نوری (کمک‌داور) و شاهو اصلانی (داور چهارم) برگزار شد هر دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به کسب تساوی قناعت کردند.

در این بازی تیم الوند همدان همانند بازی قبل توسط اکبر افشاری و با کمک مصطفی کاشی و مجید بیگم‌جانی و بدون حضور سرمربی هدایت می‌شد با تغییراتی ایجاد شده در ترکیب این تیم، سعی داشتند تا از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

استفاده از شرایط و امکانات میزبانی و وضعیتی که هر دو تیم در جدول رده‌بندی دارند باعث شده تا این بازی از حساسیت بالایی برخوردار باشد و بازی با احتیاط از سوی کادر فنی هر دو تیم در دستور کار قرار گیرد.

بازی محتاطانه هر دو تیم باعث شد نیمه نخست بازی بدون رد و بدل گلی به پایان برسد تا بیشتر اتفاقات این بازی در نیمه دوم رقم بخورد.

با شروع نیمه دوم برخلاف حملات متوالی این تیم در یک صحنه و اشتباه فردی نخستین گل یاسوجی توسط حجت چهارمحالی به ثمر رسید.

در حالی که شاگردان اکبر افشاری به دنبال جبران نتیجه و زدن گل تساوی بودند تیزهوشی حجت چهارمحالی باعث شد تا تیم میزبان به دومین گل خود دست پیدا کند.

کادر فنی و بازیکنان تیم الوند که چیزی برای از دست دادن در این مسابقه حساس نداشتند حملات بی‌امانی را روی دروازه حریف خود تدارک دیدند و با هر سه تعویض خود هجومی‌تر بازی را پیگیری کردند.

حملات پرتعداد الوندی‌ها نتیجه داد تا قاسم اکبری تعویض طلایی الوندی‌ها لقب گیرد زیرا دو گل متوالی در کمتر از 10 دقیقه را برای تیمش به ثمر رساند.

تا پایان این هفته و با کسب نتایج بازی‌های این گروه تیم الوند با کسب 17 امتیاز همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند و همچنین تیم شهرداری یاسوج تنها با یک امتیاز اختلاف یک پله بالاتر از رقیب همدانی خود قرار دارد.

انتهای پیام/89020/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول