اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی بومی تیم فوتبال الوند همدان:

آرامش به الوند همدان بازگشت

مربی بومی تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به اینکه آرامش نسبی به تیمش برگشته است گفت: برد برابر شهرداری یاسوج ما را از خطر سقوط دور می‌کند و شرایط ما بهتر از قبل می‌شود.

آرامش به الوند همدان بازگشت

مجید بیگم‌جانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت تیم الوند از بحران که دچار شده بود خارج شده و آرامش نسبی در اردوی تیم حکمفرما شده است.

وی افزود: کادر فنی با تلاش خود در دو هفته اخیر، سعی کرده با رفع مشکلات روحی به مسائل تاکتیکی پرداخته‌ و آمادگی تیم را در همه ابعاد حفظ کند.

مربی بومی تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: وضعیت تیم الوند در جدول بسیار بدتر از قبل شده و باید با تلاش همگانی مسائل حاشیه‌ای از تیم دور شود و برای فرار از خطر سقوط هر کاری می‌توانیم انجام دهیم.

وی در مورد بازی این هفته تیمش برابر تیم شهرداری یاسوج نیز ابراز داشت: بازی امروز برابر تیمی که در همسایگی ما در جدول قرار دارد حساسیت زیادی را برای هر دو تیم ایجاد کرده است.

بیگم‌جانی با بیان اینکه تیمی که بتواند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کند موفق‌تر خواهد بود، تصریح کرد: سعی شد در هفته‌ای که فرصت داشتیم ضمن دستیابی به شناخت از تیم حریف، با رفع نقاط ضعف برای کسب پیروزی و پاره کردن نوار ناکامی‌های تیم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دو بازی اخیر تیم شهرداری را با کادر فنی به خوبی آنالیز شده یادآور شد: با توجه به تغییراتی که در کادر مدیریتی که در تیم شهرداری یاسوج به وجود آمده این تیم با عملکرد متفاوتی به میدان رفته که امیدواریم تفکرات جمعی کادر فنی برای برد در این بازی مثمر ثمر شود.

مربی بومی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه مرتضی عزیزی، تنها بازیکن مصدوم این بازی است، ابراز داشت: بقیه بازیکنان سرحال و برای این بازی آماده هستند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت مسابقه الوند همدان و شهرداری یاسوج را ایرج احمدی (داور وسط)، سعید آلوردی و علی‌اکبر نوری (کمک داور) و شاهو اصلانی (داور چهارم) را بر عهده خواهند داشت و حسین استادآقایی به عنوان ناظر داوری حضور خواهد داشت.

تا پایان هفته هجدهم و قبل از این مسابقه تیم فوتبال الوند همدان با 16 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوازدهم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم شهرداری یاسوج با کسب 17 امتیاز یک پله بالاتر در جایگاه یازدهم جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات فوتبال جام آزادگان مسابقه بین الوند همدان و شهرداری یاسوج روز یکشنبه 20 بهمن از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول