اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی با مشارکت 17 دبیرستان در کنگان

انتخابات شورای دانش‌آموزی با مشارکت 17 دبیرستان در کنگان برگزار شد.

برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی با مشارکت 17 دبیرستان در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رئیس آموزش و پرورش کنگان ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: آموزش و پرورش دارای جایگاه مهم و ارزشمندی در جامعه است و توجه به زیرساخت‌های تعلیم و تربیت اهمیت زیادی دارد.

عباس شریف افزود: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت در دستور کار این اداره قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر در این عرصه دست پیدا کنیم.

رئیس آموزش و پرورش کنگان با اشاره به برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس این شهرستان خاطرنشان کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی متوسطه دوم با حضور اعضای شورای 17 دبیرستان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

شریف به نقش و جایگاه شورا در قرآن اشاره و خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: در قرآن به مسئله شورا تاکید زیادی شده و جایگاه شور و مشورت در اسلام جایگاهی ویژه است.

این مسئول ابراز داشت: تقریباً در شهرستان کنگان بیش از 80 درصد از اعضای شورای شهر و روستا از اقشار فرهنگی است و این نشان دهنده اعتماد مردم به این قشر زحمت‌کش است.

وی بیان کرد: شما دانش‌آموزان از الان باید خود را آماده برای میادین بزرگتر کنید و باید با مشارکت بیشتر و فعال‌تر در شورای دانش‌آموزی در این مسیر گام بردارید.

رئیس آموزش و پرورش کنگان گفت: برگزاری این انتخابات در واقع گامی ارزشمند برای نهادینه کرده فرهنگ شورایی است و باید کاری کنیم که شوراهای دانش‌آموزی پویاتر از قبل حرکت کنند.

در ادامه کارشناس سازمان دانش‌آموزی با گزارشی از عملکرد شورای دانش‌آموزی از اعضای شورا درخواست کرد تا بهترین افراد را برای هیئت رئیسه انتخاب کنند.

همچنین کاندیداهای هیئت رئیسه هر کدام سه تا پنج دقیقه پیرامون اهداف خود صحبت کردند و پس از آن رأی‌گیری آغاز شد.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول