اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان خبر داد

نظارت مضاعف بر دستفروشان اغذیه / به دنبال برخورد قهری نیستیم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان از نظارت مضاعف بر دستفروشان اغذیه خبر داد و گفت: در این زمینه البته به دنبال برخورد قهری نیستیم.

نظارت مضاعف بر دستفروشان اغذیه / به دنبال برخورد قهری نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدسعید سیدیان در مراسم افتتاحیه کارگاه کشوری آموزش سامانه جامع مدیریت بازرسی مرکز سلامت محیط و کار که صبح امروز در هتل نیشکر برگزار شد اظهار کرد: همان طور که رئیس جمهور گفتند که «قرار است در سال آینده وضعیت بهداشت بهتر شود»، ما نیز امیدواریم با کمک‌های خوبی که در سال آینده از دولت به استان می‌شود بتوانیم عملکردی روبه جلوتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در سطح استان نیز استاندار یک مانور بهداشت عمومی برگزار کرد تا بتوانیم روی موضوع آموزش با مردم کار کنیم و علم آنها را در این خصوص ارتقا دهیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان اضافه کرد: برگزاری چنین مانورهایی می‌تواند توجه تمام سازمان‌ها را به این موضوع مهم جلب کند تا یک حرکتی را آغاز کنند که ثمره آن الگوگیری سایر استان‌ها در این ضمینه باشد.

وی با اشاره به موضوع فلافل فروشان اهواز بیان کرد: در اهواز با موضوع فلافل فروشان روبرو هستیم اما سیاست استاندار حذف آنها نیست بلکه به دنبال کنترل آنها هستیم.

سیدیان خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر دستگاه‌هایی خریداری کرده‌ایم که می‌توانیم در محل روغن‌ها، آنها را آزمایش کنیم و در صورت نیاز آنها را راهنمایی کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: باید به همه یاد بدهیم برخورد ماموران بهداشت با آنها برای آموزش خود آنهاست و به دنبال برخورد قهری نیستیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان بیان کرد: ما می‌توانیم جلوی تولید محصولات غیرمجاز که توسط کارخانه صورت می‌گیرد را بگیریم به دلیل آن که آنها جای مشخصی دارند اما می‌شود جلوی کسی که در خانه محصولات غذایی تولید می‌کند را گرفت؟

وی در پایان عنوان کرد: به همین دلیل است که ما به دنبال راه اندازی یک سامانه اطلاعاتی جامع هستیم تا مشخصات آنها را داشته باشیم.

انتهای پیام/72001/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول