اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با انتخابات افغانستان/50

تقدیر ستاد انتخاباتی «شیرزوی» از اوضاع امنیتی در رقابت‌های انتخاباتی

عضو ستاد انتخاباتی «محمد شفیق گل آغا شیرزوی»، یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری افغانستان مسئولیت‎پذیری و تلاش نیروهای امنیتی این کشور را مورد ستایش قرار داد و گفت: این نیروها تاکنون در تأمین امنیت رقابت‌های انتخاباتی موفق بوده‎اند.

تقدیر ستاد انتخاباتی «شیرزوی» از اوضاع امنیتی در رقابت‌های انتخاباتی

«عبدالله افضلی» عضو ستاد انتخاباتی محمد شفیق گل آغا شیرزوی، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، ضمن ارزیابی عملکرد نیروهای امنیتی افغانستان در تأمین امنیت مبارزات انتخاباتی اظهار داشت: تاکنون نیروهای نظامی افغانستان در تأمین امنیت مبارزات انتخاباتی موفق بوده‌اند.

وی افزود: نیروهای امنیتی افغانستان نشان داده‌اند که در اجرای وظایف و مسئولیت‎های خود آمادگی و انگیزه لازم دارند و از این جهت باید مردم افغانستان از آنان تشکر کنند.

این عضو ستاد انتخاباتی شیرزوی تأکید کرد که نیروهای امنیتی متعهد و صدیق افغانستان با نقش‎آفرینی مثبت و موفقی که تاکنون داشته‌اند، استوانه امید مردم و ستادهای انتخاباتی را می‎سازند.

افضلی در ادامه از استقبال مردم از گردهمایی‎های انتخاباتی این ستاد اظهار خرسندی کرد و گفت: پیشامد و پشتیبانی مردم از تیم انتخاباتی به رهبری شیرزوی، بیش از آن بوده است که آنان انتظار داشته‎اند.

وی تصریح کرد: شیرزوی یکی از چهره‎های جهادی بوده و در هر شرایطی؛ اعم از جنگ و صلح در کنار مردم افغانستان ایستاده و شریک شادی‎ها و غم‎های آنان بوده است.

عبدالله افضلی مردم افغانستان را وارث ویرانی‎ها و علاقه‎مند بازسازی توصیف کرد و گفت: فعالیت‎های شیرزوی در راستای بازسازی افغانستان مثبت و مورد توجه بوده و در ولایاتی که تاکنون به عنوان والی اجرای وظیفه کرده، از افراد موفق بوده است.

سردی هوا یکی از چالش‎های جدی مبارزات انتخاباتی است

این عضو ستاد انتخاباتی شیرزوی، سردی هوا را یک مانع طبیعی و یکی از چالش‎های جدی مبارزات  انتخاباتی خواند و گفت: از آن‎جایی که بیشتر مناطق افغانستان کوهستانی و سرد‎سیر است، برگزاری مبارزات انتخاباتی در فصل زمستان کار دشواری است و نیازمند به امکانات بیشتر است.

وی افزود: در مناطق سرد‎سیر افغانستان به‎ ویژه «هزاره‎جات» و مناطق مرکزی کشور و ولایت‎هایی مانند «بدخشان» و «غور» برگزاری تجمعات انتخاباتی مشکلات خاص خود را دارد و یکی از دغدغه‎های این ستاد انتخاباتی را تشکیل می‎دهد.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در بهار سال آینده برگزار شود. 

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول