اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شبکه بهداشت و درمان تاکستان آغاز شد

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در تاکستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان از آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان خبر داد.

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در تاکستان

جلال رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: توسعه فضای سلامت در شهرستان تاکستان با اجرای طرح‌ها و تدابیر ویژه‌ای در طول سال‌های اخیر به طور قابل ملاحظه‌ای پیگیری شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شبکه بهداشت و درمان تاکستان در راستای توسعه سلامت روستایی نیز گام برداشته است بنابراین اهتمام و همکاری بیشتر نهادها برای این منظور نیز ضروری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان با بیان اینکه تلاش مسئولان بر رساندن سرفصل خدمات و کارهای عمرانی سلامت به روستاها است، گفت: تلاش می‌شود تا بتوان این مهم را روز‌به‌روز تقویت کرد.

رحمانی پیرامون فعالیت‌های نوروزی شبکه بهداشت تاکستان عنوان کرد: اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی تاکستان از اول اسفندماه سال‌جاری آغاز شده است.

این مسئول از شهروندان تاکستان خواست که در صورت مشاهده عرضه هرگونه مواد غذایی و آشامیدنی غیربهداشتی مراتب را با شماره 02825222955 مرکز بهداشت شهرستان تاکستان گزارش دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان عنوان کرد: همچنین در بازدید ضربتی که در ادامه طرح کشیک نوروزی و در جریان بازدیدهای انجام شده توسط بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان تاکستان انجام شد تعدادی محصول قاچاق کشف شده است.

رحمانی تصریح کرد: همچنین ارتباط با سامانه مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت نیز در این شهرستان با شماره تلفن 1490-0281 امکانپذیر است.

این مسئول عنوان کرد: بر این اساس مواد غذایی فاسد جمع‌آوری شده که در بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی این شهر کشف شد با همکاری شهرداری تاکستان به محل دفن زباله‌های این شهر انتقال یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: این مرکز آمادگی دارد تا به هرگونه شکایات و مشکلات بهداشتی در زمینه آب آشامیدنی و مواد غذایی و همچنین مشکلات بهداشتی مراکز تهیه و توزیع، اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و تمام مکان‌های عمومی رسیدگی کند.

انتهای پیام/77005/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول