اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

توسعه کرمانشاه یک موضوع ملی است

استاندار کرمانشاه گفت: توسعه استان کرمانشاه یک موضوع ملی است و این استان با تمام مشکلات موجود یک منطقه مهم در کشور است.

توسعه کرمانشاه یک موضوع ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی عصر امروز در دوازدهمین جلسه ستاد توسعه اقتصادی استان کرمانشاه اظهار داشت: مشارکت بخش خصوصی و توجه ویژه به مناطق اقتصادی از عوامل اصلی توسعه استان کرمانشاه است.

وی با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات پیش‌روی منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب، ادامه داد: اسلام‌آبادغرب بزرگ‌ترین منطقه توسعه‌ای استان کرمانشاه بوده که باید در آن تحولی عظیم ایجاد شود.

رضایی‌بابادی فکر و خرد جمعی را موجب انجام امور مهم و اساسی دانست و بیان داشت: یکی از عوامل توسعه نیافتن، خودسانسوری مدیران در فکر کردن است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه هنوز نتوانسته از بازار عراق استفاده بهینه داشته باشد، گفت: از واردات 122 میلیارد دلاری به عراق تنها حدود سه میلیارد دلار آن سهم کرمانشاه بوده است.

رضایی‌بابادی رقم صادرات کرمانشاه به عراق را قانع‌کننده ندانست و متذکر شد: پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه مورد توجه ویژه وزیر نفت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه استان کرمانشاه یک موضوع ملی است و این استان با تمام مشکلات موجود یک منطقه مهم در کشور است که توسعه نیافتن کرمانشاه به تمام کشور لطمه می‌زند.

استاندار کرمانشاه خواستار تسریع و تسهیل امور و موضوعات منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب شد و گفت: تامین آب این منطقه در اولویت کاری قرار دارد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول