اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اوقاف تویسرکان خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در 6 امامزاده شاخص تویسرکان

مدیر اوقاف و امور خیریه تویسرکان از برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزاده ناصر(ع)، حبقوق نبی(ع)، امامزاده محمد شأن‌آباد، امامزاده علی‌اصغر(ع) ولاشجرد و امامزاده زید بن علی(ع) تویسرکان خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در 6 امامزاده شاخص تویسرکان

حجت‌الاسلام احمد‌رضا خزائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اجرایی شدن طرح آرامش بهاری در مدت سه سال گذشته در تویسرکان همزمان با دیگر نقاط کشور، اظهار کرد: امسال نیز طرح آرامش بهاری با محوریت بقاع متبرکه و امامزاده‌های شهرستان تویسرکان انجام می‌شود.

وی افزود: طرح آرامش بهاری در امامزاده ناصر(ع)، حبقوق نبی(ع)، امامزاده محمد شأن‌آباد، امامزاده علی‌اصغر(ع) ولاشجرد و امامزاده زید بن علی(ع) برگزار می‌شود.

مدیر اوقاف و امور خیریه تویسرکان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع نیم ساعت قبل از تحویل سال نو در قالب طرح آرامش بهاری، پخش بیانات مقام معظم رهبری در لحظه سال تحویل، پخش اذان و اقامه نماز جماعت در سه مقطع در بقاع دارای ظرفیت را برخی از این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بهره‌مندی از وجود روحانیون بومی و غیر بومی در برنامه‌های اوقاف و امور خیریه تویسرکان در این ایام خبر داد و گفت: در ایام فاطمیه در طرح آرامش بهاری برای معرفی این بزرگ بانوی اسلام استفاده خواهیم کرد.

خزائی برپایی خیمه‌ معرفت مانند سال‌ گذشته در کنار بارگاه مطهر حضرت حبقوق نبی (ع) را از برنامه‌های طرح آرامش بهاری به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: امامزاده‌های تویسرکان در این طرح فرهنگی ـ مذهبی در ایام نوروز به زائران و مسافران نوروزی خدمات‌‌دهی خواهند داشت.

وی خزائی تاکید کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در مورد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، همه فعالان در این طرح فرهنگی ـ مذهبی باید اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/89010/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول