اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف آمل:

طرح آرامش بهاری در 18 بقاع و امامزاده آمل اجرا می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت: 18 بقاع متبرکه و امامزادگان این شهرستان میزبان طرح آرامش بهاری هستند.

طرح آرامش بهاری در 18 بقاع و امامزاده آمل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام رسول علیخانی عصر امروز در نشست ستاد شهرستانی طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی ابراز داشت: طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح کشور است که با محوریت تحویل سال جدید و تعطیلات آن کار خود را آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: امسال 18 بقعه متبرکه و امامزادگان آمل در ابتدای سال جدید میزبان مسافران نوروزی، گردشگران و زائران هستند که این طرح سراسری از 29 اسفند ماه سال جاری شروع شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

علیخانی همچنین از برپایی سه خیمه معرفت در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)، آستان امامزاده عبدالله(ع) و بقعه ناصرالحق خبر داد.

وی یادآور شد: خیمه‌های معرفت و طرح آرامش بهاری در غرفه‌های بصیرت، حجاب و عفاف، کودکان، گفتمان دینی، مشاوره برای نوجوانان و جوانان، فروش محصولات فرهنگی، غرفه‌های دینی و مذهبی، قرآن بخوانید نقاشی بکشید و جایزه بگیرید اجرا می‌شود که امسال برای نخستین بار تصاویر بقاع متبرکه این شهرستان در قالب نقاشی برای رنگ‌آمیزی بین کودکان توزیع می‌شود تا کودکان نیز بیشتر با امامزاده‌ها آشنا شوند.

به گفته علیخانی، غرفه همه واقف باشیم هم با حضور روحانیان و انجام مشاوره برای وقف جدید در این طرح گنجانده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی و مذهبی بین زائران و مسافران بقاع متبرکه در مورد سوگواره یاس نبوی یادآور شد: ابتدای سال جدید با ایام دهه دوم فاطمیه توام می‌شود که در این ایام نشست‌های دینی، سخنرانی و مدیحه‌سرایی در بقاع متبرکه و امام‌زادگان برگزار می‌شود.

این مسئول با تاکید اینکه سوگواره یاس نبوی با برپایی مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در صبح 14 فروردین همراه خواهد بود، اذعان داشت: همایش بزرگ رهروان یاس نبوی ویژه بانوان نیز عصر روز شهادت حضرت زهرا(س) به میزبانی آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) دنبال می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل اضافه کرد: برگزاری ویژه برنامه تحویل سال جدید در جوار بقاع امامزادگان، پخش بیانات رهبر انقلاب در آغاز سال نو، غبارروبی گلزار شهدا و برپایی مراسم‌های دینی و مذهبی از دیگر برنامه‌های ما در نخستین روزهای سال 93 و تحویل سال است.

انتهای پیام/86012/ش30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول