اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 فروردین‌ماه 93 انجام می‌شود

برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کوهبنان

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان گفت: طرح آرامش بهاری از 25 اسفندماه جاری تا 15 فروردین سال آینده در بقاع متبرکه شاخص شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، رضا مطیع‌دولت عصر امروز در نشست با ائمه جماعت مساجد و بقاع متبرکه کوهبنان اظهار داشت: این شهرستان در شمالی‌ترین نقطه استان کرمان قرار گرفته و جزء مناطق ویژه گردشگری استان به حساب می‌آید که هر سال پذیرای هزاران مسافر از تمام نقاط استان و کشور است.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان عنوان کرد: وجود چهار امامزاده واجب‌التعظیم سلیمان‌شاه، بی‌بی عصمت، زیدبن علی، بی‌بی خاتون سبب جذب مسافران و میهمانان نوروزی در کنار بهره‌مندی از طبیعت زیبا و بکر کوهبنان با حضور در بقاع متبرکه شده است.

وی ابراز داشت: طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌های فرهنگی در سطح بقاع متبرکه در ایام تعطیلات نوروزی است که از 25 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین سال آینده در بقاع متبرکه شاخص شهرستان برگزار می‌شود.

وی برگزاری مراسم تحویل سال در حرم مطهر امامزاده سلیمان‌شاه و در جوار قبور مطهر شهیدان، گستردن سفره هفت‌سین در بقاع متبرکه، پخش سخنان مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری همزمان با لحظه تحویل سال، غبارروبی بقاع متبرکه در آستانه سال جدید با حضور فرماندار، امام جمعه، دادستان و اعضای شورای اداری شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های قابل اجرا در ایام عید نوروز برشمرد.

مطیع‌دولت پخش اذان در اوقات شرعی و برگزاری نماز جماعت اول وقت را از دیگر برنامه‌های اجرایی در بقاع متبرکه عنوان کرد و گفت: در ایام تعطیلات با حضور ائمه جماعت مساجد و بقاع متبرکه محلی برای پاسخگویی به سئوالات شرعی در نظر گرفته شده است.

وی بر حضور اعضای هیئت امنا در بقاع متبرکه، نصب عکس حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در بقاع متبرکه، نصب شعار سال، راه‌اندازی نمایشگاه پوستر در بقاع متبرکه تاکید کرد و افزود: درب حرم بقاع متبرکه از ساعت پنج صبح تا 12 شب برای مهمانان باز است.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان خاطر نشان کرد: تمام مقدمات برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در بقاع متبرکه مهیا شده و در همین راستا میهمان‌سراهای بقاع متبرکه برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده و ضمن هماهنگی با مدیریت آموزش و پرورش چهار مدرسه در مرکز شهرستان و دو مدرسه در بخش طغرالجرد اسکان میهمانان نوروزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/80012/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول