اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون خراسان‌جنوبی خبر داد

پرداخت 51 درصد تسهیلات خوداشتغالی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: در سال گذشته 51 درصد از تسهیلات خوداشتغالی استان پرداخت شده است.

پرداخت 51 درصد تسهیلات خوداشتغالی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد سنجری صبح امروز در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی با اشاره به بحث مشاغل خانگی در استان اظهار داشت: بیرجند بهترین عملکرد را با 12 درصد پرداختی در این حوزه داشته است.

وی سربیشه را با 8.32 درصد در رتبه دوم پرداختی تسهیلات مشاغل خانگی استان دانست و تصریح کرد: همچنین نهنبدان با پرداختی 8.27 درصد در رده سوم قرار می‌گیرد.

302 میلیارد ریال اعتبارات خوداشتغالی خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اذعان داشت: بانک صادرات بهترین عملکرد را در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان داشته است.

سنجری با بیان این‌که مجموع اعتبارات خوداشتغالی استان در سال گذشته 302 هزار و 132 میلیون ریال بوده است، ادامه داد: از این میزان 189 هزار و 651 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی میزان پرداخت تسهیلات خوداشتغالی سال گذشته استان را 51 درصد اعلام کرد و یادآور شد: اعتبارات خوداشتغالی با چهار درصد کارمزد از صندوق مهر امام رضا(ع) پرداخت شده است.

معرفی 292 طرح خوداشتغالی به بانک

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان این‌که بهترین عملکرد خوداشتغالی استان را کمیته امداد امام خمینی داشته است، افزود: دستگاه‌های دیگر از جمله بهزیستی در این زمینه عملکرد خوبی نداشته است.

سنجری از معرفی 292 طرح خوداشتغالی به بانک‌ها خبر داد و متذکر شد: همچنین 729 طرح به مبلغ 759 هزار و 250 میلیون ریال به صندوق مهر امام رضا(ع) در سال گذشته معرفی شده است.

وی با بیان این‌که میزان اطلاعاتی که توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد ثبت شده است در سال گذشته 9 هزار و 175 شغل بوده است، اضافه کرد: همچنین میزان تعهد اشتغال در این مدت 7 هزار و 900 فرصت شغلی بوده است.

میزان اشتغال براساس سند توسعه اشتغال صورت می‌گیرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان این‌که در سنوات گذشته سهمیه اشتغال در بین دستگاه‌های اجرایی تقسیم می‌شد، تصریح کرد: امسال تهعد اشتغال برای دستگاه‌های اجرایی مشخص نمی‌شود.

سنجری خاطرنشان کرد: میزان اشتغال ایجاد شده براساس سند توسعه اشتغال استان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/69010/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول