اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی:

خراسان‌جنوبی با 3.6 درصد پایین‌ترین نرخ بیکاری را دارد

مدیرکل پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: خراسان‌جنوبی با 3.6 درصد پایین‌ترین نرخ بیکاری را در سال گذشته در کشور به خود اختصاص داده است.

خراسان‌جنوبی با 3.6 درصد پایین‌ترین نرخ بیکاری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عابدین محمدی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند در آیه 80 سوره نساء می‌فرماید که هر گاه مورد ستایش واقع شدید به گونه‌ای بهتر و یا مثل آن پاسخ داده که خداوند به همه چیز حسابرس است.

وی با بیان این‌که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه نخست در طرح تکریم ارباب رجوع شده است، تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت دستگاه‌ها خدمت به ارباب رجوع است.

کاهش 10 درصدی نرخ بیکاری در خراسان جنوبی

مدیرکل پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از کسب عنوان دستگاه برتر توسط این اداره در زمینه حقوق شهروندی، عفاف و حجاب در استان خبر داد و اذعان داشت: همچنین این اداره موفق به کسب رتبه نخست در عملکرد شاخص‌های اختصاصی در سال گذشته در بین دستگاه‌های استانی و کشوری شده است.

محمدی با بیان این‌که در زمینه اشتغال دستگاه‌های مختلفی نقش دارند، اذعان داشت: نرخ بیکاری در خراسان جنوبی 9.9 درصد کاهش یافته است.

وی یادآور شد: خراسان جنوبی با 3.6 درصد پایین‌ترین نرخ بیکاری را در سال گذشته در کشور به خود اختصاص داده است.

وجود 7 هزار مستمری‌بگیر در خراسان جنوبی

مدیرکل پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان این‌که در سال 85 تعداد بیمه‌شدگان استان 46 هزار و 310 نفر بوده است، متذکر شد: همچنین 4 هزار و 315 نفر مستمری‌بگیر بود‌ه‌اند.

محمدی ادامه داد: در سال گذشته 7 هزار و 655 نفر در استان مستمری‌بگیر بوده‌اند.

وی با بیان این‌که در زمینه فرهنگی و اجتماعی هیچ اعتباری در اختیار وزارت کار قرار نمی‌گیرد، اضافه کرد: در زمینه اوقات فراغت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان موفق به کسب رتبه برتر شده است.

خراسان‌جنوبی دومین استان از نظر پایین بودن حوادث ناشی از کار

مدیرکل پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: خراسان جنوبی دومین استان از نظر پایین بودن حوادث ناشی از کار در کشور شناخته شده است.

محمدی با بیان این‌که در کشور به ازای هر 563 نفر یک حادثه ناشی از کار اتفاق می‌افتد، اذعان داشت: این حوادث در خراسان جنوبی به ازای هر یک‌هزار و 298 نفر رخ می‌دهد.

وی با بیان این‌که در کشور به ازای هر 46 نفر بیمه شده یک مقرر شده بیمه بیکاری وجود دارد، افزود: این میزان در خراسان جنوبی به ازای هر 127 نفر است.

وجود 13 هزار بیکار در خراسان جنوبی

مدیرکل پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از احداث 8 هزار و 700 متر فضای ورزشی کارگری در استان خبر داد و متذکر شد: از این میزان 5 هزار و 700 متر فضای ورزشی مسقف و 3 هزار متر فضای ورزشی روباز است.

محمدی از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره کارگری در شمال شهر بیرجند خبر داد و گفت: این سالن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در خراسان جنوبی 12 هزار و 909 نفر بیکار وجود دارد.

مدیرکل پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در مدت 76 ماه خدمت خود موفق به کسب 56 لوح تقدیر شده‌ام.

انتهای پیام/69010/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول