اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مربیان داوطلبان سلامت آبیک مطرح شد

حساس‌سازی مردم آبیک نسبت به خودمراقبتی در سلامت

در نشست مربیان داوطلبان سلامت شهرستان آبیک بر حساس‌سازی مردم این شهرستان نسبت به خودمراقبتی در سلامت تأکید شد.

حساس‌سازی مردم آبیک نسبت به خودمراقبتی در سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، صبح امروز نخستین نشست هماهنگی مربیان داوطلبان سلامت آبیک سال جاری در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک برگزار شد.

کارشناس برنامه داوطلبان سلامت شهرستان آبیک در این نشست گفت: این نشست با هدف توسعه برنامه داوطلبان سلامت در نقاط شهری، توسعه برنامه رابط روستایی، توانمندسازی داوطلبان سلامت در سطح شهرستان در ابعاد علمی و اجتماعی و فرهنگی و تقویت برنامه داوطلب متخصص برگزار شده است.

اعظم قلی‌زاده ضمن مرور بر روند اجرای برنامه رابطان سلامت در سال گذشته، بر لزوم حفظ شرایط موجود و بهبود کیفیت برنامه در سال جدید تأکید کرد.

قلی‌زاده بر یکسان‌سازی فعالیت‌های داوطلبان سلامت در طول هفته سلامت سال 93 با محوریت آگاهی مردم از شعار هفته و حساس‌سازی عموم مردم تأکید کرد و گفت: برپایی ایستگاه سلامت، مراجعه به درب منازل از سوی داوطلبان برای توزیع نشریات بهداشتی، برگزاری همایش سلامت و برگزاری پیاده‌روی عمومی شهروندان آبیکی از برنامه‌های تدوین شده است.

برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه کتابخوانی، ویزیت رایگان بانوان در مراکز، برگزاری جلسات آموزشی بهداشت روان و تغذیه سالم و پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در محل تجمعات عمومی اعم از پایگاه‌های بسیج و مساجد و برپایی نمایشگاه‌های نقاشی از دیگر مصوبات این نشست بود که رابطان سلامت در اجرای هرچه بهتر آنها یاری‌گر پرسنل بهداشت و درمان شهرستان آبیک هستند.

انتهای پیام/77006/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول