اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

ادامه درگیری نیروهای حفتر با افراد مسلح در بنغازی/وضع قانون منع آمد و شد شبانه

درگیری نیروهای فرمانده شورشی لیبی با افراد مسلح وابسته در بنغازی ادامه دارد و در همین حال مقامات لیبی با تشدید خشونت‌ها قانون منع آمد و شد شبانه را در این شهر وضع کردند.

ادامه درگیری نیروهای حفتر با افراد مسلح در بنغازی/وضع قانون منع آمد و شد شبانه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری اسکای نیوز، درگیری بین نیروهای طرفدار خلیفه حفتر با افراد مسلح وابسته به گروه انصار الشریعه شب گذشته در منطقه جسر طرابلس در بنغازی ادامه داشت.

این درگیری‌ها یک روز پس از حمله شدید نیروهای حفتر صورت گرفت که پایگاه‌های افراد مسلح در چندین منطقه در غرب بنغازی را هدف گرفتند که بیش از پنجاه کشته برجا گذاشت.

منابع اسکای نیوز گفتند: نیروی هوایی لیبی باند فرودگاه در غرب بنغازی را بمباران کردند از بیم اینکه افراد مسلح انصار الشریعه از آنجا برای فرود هواپیماهایی ناشناس استفاده کنند.

نیروهای حفتر سرلشکر بازنشسته ارتش لیبی از چند هفته گذشته حملات را علیه افراد مسلح در شرق لیبی آغاز کرده اند، حفتر می گوید که این حملات برای سرکوب تروریسم در شهرهای شرق لیبی است.

مقامات امنیتی هم گفتند که مقامات لیبی برای جلوگیری از تشدید خشونت‌ها در بنغازی قانون منع آمد و شد هر روز از ساعت 12 شب تا شش صبح در بنغازی وضع کردند.

یک سخنگوی امنیتی گفت که این اقدام به خطر وخامت اوضاع امنیتی و افزایش جرم و جنایت در بنغازی است و نیروهای دولتی هم در طول شب پست‌های ایست و بازرسی ایجاد می‌کنند.

مقامات لیبی برای بازگرداندن نظم به همه نقاط کشور تا قبل از برگزاری انتخابات پارلمانی در بیست و پنجم ژوئن جاری تلاش می‌کنند اما همچنان بنغازی دومین شهر بزرگ لیبی و مهد اعتراضات علیه رژیم معمر القذافی با هرج و مرج و ناآرامی روبرو است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول