اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

ارباب سلیمانی در گفت‌وگو با فارس:

حمله به غزه لکه ننگ دیگری در کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی/ ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور حمله به غزه را لکه ننگ دیگری در کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی دانست و گفت: مردم بیدار ما با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان زورگویان و مستکبران می‌زنند.

حمله به غزه لکه ننگ دیگری در کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی/ ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

حجت‌الاسلام «حمید‌رضا ارباب سلیمانی» دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس مسائل امروز خاور‌میانه را ناشی از نگرانی صهیونیست از بیداری اسلامی دانست و گفت: امروز اسلام احساس بیداری می‌کند و به دلیل اتحاد بوجود آمده با راه‌اندازی جنگ و خونریزی سعی بر رفع نگرانی‌های خود دارد.

تلاش نافرجام دشمن برای شناسنامه‌دار کردن نام رژیم صهیونیستی

وی با اشاره به تلاش دشمن برای شناسنامه‌دار کردن رژیم جعلی صهیونیستی گفت: دشمن 70 سال است که تلاش می‌کند رژیم صهیونیستی را دارای اعتبار و شناسنامه کند اما به یاری خدا پس از پیروزی انقلاب اسلامی این رژیم هر روز خوار‌تر و ذلیل‌تر می‌شود.

ارباب‌سلیمانی تلاش استکبار برای پاک کردن نام فلسطین را کاری بیهوده دانست و گفت: تلاش دشمن ‌‌همواره بر این بوده که با پاک کردن نام فلسطین به نام اسرائیل اعتبار بخشد اما مسلمانان منطقه با هوشیاری به موقع خصوصاً در جنگ‌های 33 و 22 روزه این نقشه‌ پلید دشمن را نقش بر آب کرده‌اند.

انحراف افکار مسمانان از فلسطین با راه‌اندازی جنگ‌های داخلی و فرقه‌ای

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گروه‌های تکفیری و انحرافی را پیاده نظام دشمن دانست و گفت: در ماه‌های اخیر دشمن با ایجاد گروه‌های انحرافی و تکفیری پیاده نظامی برای خود به پا کرده و توجهات جهان را از رژیم صهیونیستی دور و به مسائل دیگر منحرف کرده است تا ملت‌های مسلمان به جای درگیری با استکبار مشغول درگیری‌های داخلی شوند.

حمله به غزه لکه ننگ دیگری در کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی

وی حمله به غزه را لکه ننگ دیگری در کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی با حمله مجدد به غزه شکست دیگری را در کارنامه خود رقم زد و مسلمانان این بار هم با وحدت کارنامه سیاه دیگری برای آمریکا و استکبار رقم می‌زنند.

دعوت از مردم برای حضور در راه‌پیمایی روز قدس

ارباب‌سلیمانی با دعوت از عموم مردم آزادی‌خواه برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته شاهد اجتماع میلیون‌ها انسان دلسوخته در روز جهانی قدس خواهیم بود و مردم مشت محکمی بر دهان مستکبران و زورگویان خواهند زد.

انتهای پیام/ م.ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول