اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از نمایشگاه کتاب فرانکفورت

اندونزی مهمان ویژه نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال ۲۰۱۵/ تصویر متفاوتی ارائه می‌کنیم

وینو نویان معاون وزیر فرهنگ اندونزی گفت: افتخار می‌کنیم مهمان ویژه این نمایشگاه هستیم؛ اندونزی ۱۷۰۰ جزیره دارد و تنوع قومی و نژادی وسیعی برای معرفی و ارائه به جهان دارد.

اندونزی مهمان ویژه نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال ۲۰۱۵/ تصویر متفاوتی ارائه می‌کنیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به فرانکفورت، نشست اندونزی که مهمان ویژه سال آینده این نمایشگاه است صبح امروز برگزار شد.

 

* بوس: اندونزی امروز یک کشور پویا جوان و فعال است

در ابتدای این دیدار یورگن بوس، رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت گفت: بعد از سه سفر به این کشور، میگویم این کشور یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان است و صدها زبان در این کشور رایج است.

وی افزود: آنچه درباره اندونزی می‌دانستم محدود به دیدگاه های رسانه ای و تاریخ استعمار این کشور،  درگیری ها، کودتای نظامی و .... بود؛ اما این کشور امروز پویا، جوان و فعال است.

بوس گفت: شاید سال بعد که با کتاب های مختلف و ترجمه شده این کشور مواجه شویم تا بتوانیم این کشور در حال تغییر را به درستی بفهمیم.

* معاون وزیر فرهنگ اندونزی: تصویر متفاوتی از اندونزی را در نمایشگاه سال بعد ارائه می‌کنیم

 

در ادامه، وینو نویان، معاون وزیر فرهنگ اندونزی گفت: افتخار می‌کنیم که میهمان ویژه این نمایشگاه هستیم؛ اندونزی 1700 جزیره دارد و تنوع قومی و نژادی وسیعی برای معرفی و ارایه به جهان دارد.

وی افزود: فرهنگ کشور ما تحت تاثیر فرهنگ های مختلف بوده است؛ خوشحالیم که میتوانیم موقعیت ویژه استراتژیک کشورمان و تصویر متفاوتی از کشور خودمان را در نمایشگاه سال بعد ارایه کنیم؛ چنان که امسال با ارائه کتاب های متنوع تاریخی اشپزی و ... این کار را کردیم.

وزیر آموزش و پرورش اندونزی: کمبود بودجه داریم اما در نمایشگاه آینده با قدرت ظاهر می شویم

همچنین آنیم نایم، وزیر آموزش و پرورش اندونزی در این نشست گفت: برای معرفی فرهنگ و تاریخ غنی کشور، نیاز به بانی و سرمایه گذاری داشتیم که وزارت آموزش و پرورش مسئول این کار شده است.

وی افزود: در حالی که میدانیم بودجه‌مان را برای تعلیم و تربیت فرزندانمان نیاز داریم، میدانیم که باید کشورمان را به جهان معرفی کنیم.

نایم گفت:  گرچه با چالش های داخلی و مشکلات بودجه و انتخابات ریاست جمهوری مواجه هستیم اما تلاش می‌کنیم در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت سال بعد قدرت مند ظاهر شویم

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول