اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

در 10 استان کشور

محافل انس با قرآن با حضور نوجوانان طرح ملی تلاوت برگزار می‌شود

دبیر طرح ملی تلاوت از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قرآن‌آموزان این طرح خبر داد و گفت: از ابتدای مردادماه تا پایان سال 10 محفل قرآنی در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

محافل انس با قرآن با حضور نوجوانان طرح ملی تلاوت برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت به منظور توسعه این طرح و ایجاد انگیزه در بین نوجوانان در استان‌های مختلف کشور تلاوت می‌کنند.

حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم توسعه این طرح در سطح کشور اظهار داشت: برگزاری محافل قرآنی در استان‌‌های مختلف یکی از برنامه‌های ما بود که امسال آن را اجرایی می‌کنیم.

وی از برپایی 10 محفل قرآنی تا پایان سال خبر داد و افزود: از ابتدای مردادماه سال جاری محافل انس با قرآن در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. با توجه به امکانات موجود 10 محفل قرآنی در استان‌ها در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این برنامه قرآنی را به خوبی پیگیری کنیم.

مقدم‌کیا با بیان اینکه استفاده از ظرفیت قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت می‌تواند موجب ارتقای این طرح در کشور شود، خاطر نشان کرد: اجرای محافل قرآنی در کشور نه تنها انگیزه نوجوانان را برای پیشرفت در عرصه تلاوت بیشتر می‌کند بلکه نقش مؤثری در توسعه طرح در کشور خواهد داشت.

به گزارش فارس، طرح ملی تلاوت از سال 1391 آغاز به کار کرد و پس از تغییر دولت با فرازونشیب‌هایی مواجه شد که با حمایت‌های حجت‌الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت ارشاد جانی دوباره گرفت و هم‌اکنون در بیش از 15 استان کشور فعالیت دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول