اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انهدام پهپاد امریکا نشان‌دهنده قدرت فنی نیروهای نظامی ایران است

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس گفت: انهدام پهپاد جاسوسی امریکا نشان‌دهنده توانایی و قدرت فنی نیروهای نظامی ایران چه در بحث علمی و چه در بحث نظامی است چراکه نیروهای ما پهپادی را که مدعی بودند آنقدر پیشرفته است که قابل سرنگون کردن نیست براحتی ساقط کردند.

انهدام پهپاد امریکا نشان‌دهنده قدرت فنی نیروهای نظامی ایران است

منصور مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سنندج ضمن تقدیر و تشکر از منهدم کردن پهپاد جاسوسی امریکا، اظهار داشت:  این حق ایران است که نسبت به سرنگون و منهدم کردن پهپاد فوق پیشرفته جاسوسی امریکا که طبق قرائن موجود به خاک کشور تعرض کرده بود، اقدام کند.

وی تاکید کرد:  مطمئنا هر کشوری و هر کسی بخواهد به خاک ایران تعرض کند و سوءاستفاده‌ای از آن کند ایران حق دارد که با تمام وجود در مقابل آن بایستد.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران اگر چه دولتی جنگجو نیست اما در حوزه صیانت از کشور وظیفه دارد که با تمام قدرت و توان در مقابل کشورهای متجاوز از خود دفاع کند و با هرگونه تجاوزگری قاطعانه مقابله می‌کند.

وی ادامه داد: منهدم کردن پهپاد جاسوسی امریکا نشان‌دهنده توانایی و قدرت فنی سپاه و نیروهای نظامی ایران چه در بحث علمی و چه در بحث نظامی است چراکه نیروهای ما پهپادی را که مدعی بودند آنقدر پیشرفته است که قابل سرنگون کردن نیست، براحتی ساقط کردند.

مرادی تصریح کرد: سرنگون کردن یک پهپاد جاسوسی برای ایران نوعی قدرت است و امیدواریم ایران مثل همیشه بتواند در مقابل متجاوزین بایستد و از خود دفاع کند.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول