اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

اهمیت علوم شناختی در ستاد راهبری نقشه علمی

مسؤول دفتر شورای معین و شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: علوم شناختی اولویت «الف» نقشه جامع علمی است و این مسأله اهمیت علوم شناختی را نشان می‌دهد.

 اهمیت علوم شناختی در ستاد راهبری نقشه علمی

بابک نگاهداری مسؤول دفتر شورای معین و شورایعالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیت‌هایی که در رابطه با علوم شناختی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود، گفت: من از فعالیت‌های پژوهشکده علوم و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران و واحدهای دانشگاه آزاد اطلاع دارم و می‌دانم که در رابطه با علوم شناختی فعالیت‌هایی انجام گرفته است؛ در ستاد راهبری نقشه جامع علمی هم فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی علوم شناختی را رشته رو به توسعه‌ای دانست و اظهار داشت: نمی‌گویم علوم شناختی در حال حاضر در ایران توسعه یافته اما مورد توجه قرار گرفته و یک رشته رو به توسعه است.

نگاهداری ادامه داد: اینکه ستاد علوم شناختی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شده یک سرمایه گذاری ویژه برای این رشته است؛ ما برای چند رشته علمی در معاونت علمی ستاد داریم؟ اینکه برای علوم شناختی ستاد ایجاد شده یعنی این رشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: علوم شناختی اولویت «الف» نقشه جامع علمی است یعنی به طور مستقیم از سوی ریاست جمهوری مورد حمایت و نظارت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول