اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تأسیس فرمانداری در شرق اصفهان فعلا شدنی نیست

فرماندار شهرستان اصفهان گفت: کلیه کارهای کارشناسی طرح تشکیل دو فرمانداری در شرق اصفهان انجام شده اما از آن جایی که قاعده کلی کار این است که از 6 ماه تا یک سال قبل از هر انتخاباتی حتی اگر تصمیمی هم برای انجام باشد، کلیه امورات تقسیمات کشوری تعطیل می‌شود، تا بعد از انتخابات اقدامی صورت نخواهد گرفت.

تأسیس فرمانداری در شرق اصفهان فعلا شدنی نیست

حسین سیستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت تشکیل دو فرمانداری در شرق اصفهان اظهار کرد: کلیات قضیه این است که یک یا دو فرمانداری حتما به شرق اصفهان داده خواهد شد اما بعد از انتخابات مجلس این اتفاق رخ می‌دهد.

فرماندار شهرستان اصفهان تصریح کرد: کلیه کارهای کارشناسی این طرح انجام شده است اما از آن جایی که قاعده کلی کار معمولاً این است که از 6 ماه تا یک سال قبل از هر انتخاباتی حتی اگر تصمیمی هم برای انجام باشد، کلیه امورات تقسیمات کشوری تعطیل می‌شود تا بعد از انتخابات اقدامی صورت نخواهد گرفت.

به گزارش فارس از اصفهان، حسین سیستانی فرماندار اصفهان پیش از این در نشست خبری خود با خبرنگاران از اختصاص دو فرمانداری به شرق اصفهان خبر داده و به این وعده قید «بعد از انتخابات» را هم اضافه کرد. صحبت‌های فرماندار شهرستان اصفهان بعد از نشست خبری واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و موجی از حساسیت در منطقه شرق اصفهان را برانگیخت اما به نظر می‌رسد بر اساس قاعده اعلامی توسط وی و با توجه به انتخابات مجلس در سال 98 و انتخابات ریاست جمهوری ابتدای سال 1400 فعلا شدنی نخواهد بود.

این در حالی که است فرماندار شهرستان اصفهان با علم به قاعده تعطیل شدن کلیه تقسیمات کشوری یک سال قبل از هر انتخاباتی این موضوع را در آستانه انتخابات  مطرح و رسانه‌ای کرد؛ صحبت‌هایی که شنیده شد سبب دلخوری معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان را هم فراهم آورده و علت آن احتمالاً مطرح شدن این موضوع در زمانی است که منع قانونی برای اجرای آن وجود داشته است.

انتهای پیام/63095/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول