اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگیری سارقان کارت‌های بانکی سالمندان در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارقان حرفه‌ای به عنف در این استان خبر داد و گفت: تاکنون 24 مالباخته این سارقان را شناسایی کرده و پرونده آنها تکمیل شده است.

دستگیری سارقان کارت‌های بانکی سالمندان در گلستان

روح‌الامین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، اظهار کرد: طی روزهای اخیر در پی گزارش‌های متعدد مبنی بر وقوع سرقت به روش‌های جیب‌بری، سرقت به عنف و سوء استفاده از اعتماد مردم با ادعای انجام کارهای خیر، موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد افرادی با معرفی خود به عنوان افراد خیر و یا سرقت به عنف از افراد سالمند توسط دو خودروی سمند مشکی و پراید سفید اقدام به سرقت از افراد می‌کنند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی و پایش دوربین‌های مداربسته در مناطق وقوع سرقت و اقدامات شبانه‌روزی پلیسی در نهایت دو نفر از این سارقان شناسایی شدند.

قاسمی گفت: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد این افراد از یکی از استان‌های شرقی کشور به استان گلستان آمده و سابقه سرقت در گرگان، علی‌آبادکتول و حتی مشهد مقدس در استان خراسان‌رضوی را دارند.

وی تاکید کرد: مخفیگاه این افراد  در یکی از روستاهای گرگان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دو نفر از سارقان در دو عملیات هماهنگ و غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون 24 نفر از مالباختگان این سارقان را شناسایی کرده و تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان و تکمیل شدن پرونده همچنان ادامه دارد.

قاسمی اضافه کرد: افرادی که به این روش‌ها اموالشان مورد سرقت قرار گرفته می‌توانند به پلیس آگاهی استان گلستا واقع در بلوار غدیر مراجعه و یا در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیامک/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول