" /> " /> " /> " />
اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

سومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی برگزار می‌شود

سومین رویداد ملی ایده‌ بازار خوراک و نوشیدنی با شعار فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌ بیان و توسعه سلامت ملی در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

سومین رویداد ملی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر ،سومین رویداد ملی ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی با شعار "فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌ بیان و توسعه سلامت ملی" در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و بخش خصوصی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو نمودن ظرفیت‌های ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است. 

ایده‌ بازار خوراک و نوشیدنی در تلاش است با شناسایی ایده‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آن‌ها به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آنها، گامی مؤثر در مسیر ارتقای سلامت و اقتصاد غذایی کشور بردارد. 

ایده‌پردازان و فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی http://food.ideasbazaar.ir، حداکثر تا پایان آذرماه نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام نمایند. 
ایده‌بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و راهنمایی طرح‌ها به کمیته غذای این دفتر را برعهده دارد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، انجمن صنایع غذایی، ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی، اتاق تعاون ایران و بخش خصوصی کشور، حامیان این رویداد هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول