اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

«سردار سلیمانی» تندیس اخلاق و اخلاص/ جهان اسلام انتقام جنایت جنگی آمریکا را خواهد گرفت

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با قدرشناسی از مردم شهیدپرور و وفادار به انقلاب اسلامی در خصوص شخصیت وارسته سردار رشید اسلام گفت: «حاج قاسم سلیمانی» مالک اشتر امام و انقلاب و تندیس اخلاص، اخلاق و ادب بود.

«سردار سلیمانی» تندیس اخلاق و اخلاص/ جهان اسلام انتقام جنایت جنگی آمریکا را خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین معروفی بعد از ظهر امروز در مراسم استانی بزرگداشت شهادت فرمانده دلها سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی وحدت شهرستان گرگان اظهار کرد: خیلی سخت است که یک سرباز در فراغ فرمانده خود سخن بگوید، شخصیت این انسان را نمی‌توان در قالب کلمات ادا کرد.

وی از سردار سلیمانی به عنوان قهرمان جبهه‌های دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت یاد کرد و افزود: بزرگداشت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در میان سیل جمعیت امت حزب‌الله نشانه عمق ایمان مردم انقلابی است که قدر خدمتگزاران را می‌دانند.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: سیاه پوش کردن استان، پویش‌های خودجوش مردمی در راستای ارادت به سردار دل‌ها نمونه‌ای از محبت مردم به حاج قاسم سلیمانی است.

معروفی با اشاره به عطوفت و مهربانی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی افزود: 37 سال افتخار شاگردی سردار سلیمانی را داشتم، ایشان فقط فرمانده ما نبود بلکه مرادمان بود هر چه از زندگی ما می گذرد با شخصیت این مرد بزرگ بیشتر آشنا می‌شویم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم فرمانده خط شکن بود، ابراز کرد: حتی یک بار نماز شب این انسان بزرگ قطع نشد در سخت ترین شرایط امنیتی از نماز غافل نمی‌شد، اهل بکاء و معرفت بود.

فرمانده سپاه نینوا در خصوص اینکه چرا حاج قاسم عزیز دل جهان اسلام و قلب ملت ایران شد، گفت: علت اصلی این بود که حاج قاسم سلیمانی یک عمر با دشمن درون و یک عمر با ابلیس مبارزه کرد و یک عمر در مکتب اهل بیت (ع) توسل پیدا کرد تا به عزت رسید.

معروفی با اشاره به مردمداری سردار رشید اسلام گفت: سردار سلیمانی ویژگی‌های یک مجاهد حقیقی را در وجود خودش نهادینه کرد، گذشت از گناه، گذشت از مال، گذشت از آبرو، گذشت از عزیزان، گذشت از جان را در ابعاد مختلف زندگی نمایان ساخت.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی تندیس اخلاق و ادب و اخلاص بود، افزود: همه او را الگو می‌دانستند و برایش احترام قائل بودند، حاج قاسم سردار درون رزم بود که برون رزم شد، درون را مهار کرد، قوی کرد و دستش را در ذات اقدس الهی قرار داد و توانست برون رزم در برابر بدترین دشمنان اسلام و قرآن باشد.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: حاج قاسم به دست شقی‌ترین انسان‌های دنیا به شهادت رسید، بعد از دفاع مقدس خیلی برای شهادت بی‌تابی می‌کرد تا اینکه به آرزوی قلبی خود رسید.

معروفی گفت: حاج قاسم اهل گناه نبود همواره توصیه می‌کرد مراقب رفتار خود باشیم، ایشان مراقب آبروی همه بود حاج قاسم بر جسم کسی حاکم نبود بر قلوب انسانها حاکم بود.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی مالک اشتر امام و انقلاب بود، ابراز کرد: حرف این سردار بزرگ در دنیای اسلام و کشور حرف اول بود و همه می‌پذیرفتند هنوز در خانه سازمانی سپاه تهران زندگی می‌کرد خانه‌ای که در کرمان ساخت و آن را تبدیل به فاطمیه کرد چون عاشق اهل بیت (ع) بود.

فرمانده سپاه نینوا افزود: حاج قاسم 21 سال فرمانده سپاه و جبهه اسلام بود یک ریال و یک دلار حق ماموریت نگرفت، خانواده شهید سلیمانی به خاطر انقلاب و ارزش‌ها و ملت ایران آرامش نداشتند و همه چیز خود را در راه اسلام در طبق اخلاص گذاشتند.

معروفی با بیان اینکه سردار سلیمانی در حل مشکلات مردم همیشه پیشتاز بود و فارغ از درجه و جایگاه مسوولیت در خدمت به مردم افتخار می‌کرد، گفت: سلیمانی برای احیای کلمه حق خود را فدا کرد اگر امروز در امنیت به سر می‌بریم، مدیون مجاهدت حاج قاسم سلیمانی هستیم، همواره اخلاص در عمل داشت، هیچ کاری را غیرخدایی انجام نداد.

وی ادامه داد: دشمنان ما فکر می‌کنند که «حاج قاسم سلیمانی» را زدند، دشمنان بدانند که قلب ملت ایران را هدف قرار دادند قلب جهان اسلام را زدند و با این کار کینه ملت ایران و جهان اسلام به استکبار بیش از گذشته شده است.

فرمانده سپاه نینوا با تاکید بر اینکه جهان اسلام انتقام این جنایت جنگی رئیس جمهور آمریکا را خواهد گرفت، تصریح کرد: دشمنان بدانند که نباید برای انتقام سخت، حقی برای ما تعریف کنند شهادت قاسم سلیمانی آغاز کار است و کسی در این راه کوتاه نخواهد آمد.

معروفی گفت: بیشترین فشار این شهادت به قلب امام زمان (عج) بود، حاج قاسم بسترساز جهانی شدن این تفکر الهی بود، دومین فشار این شهادت به نائب امام زمان (عج) بود، با انتخاب سردار قااآنی به عنوان فرمانده سپاه قدس راهبرد نظام همان است که حاج قاسم سلیمانی انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه به موقع جواب دشمن داده خواهد شد، افزود: هیچ خلائی در نیروی مقتدر و عزیز قدس به وجود نمی‌آید، 80 میلیون جمعیت ایران فریاد برمی‌آورند که قاسم سلیمانی هستند تاریخ باید این حرکت را ثبت کند که مردم عاشق انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول