اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آخرین مراحل آماده‌سازی طلایی‌پوشان / پیروزی ذوب‌آهن در لیگ بسکتبال

پیروزی سپاهان در دیدار تدارکاتی، برتری ذوب‌آهن در لیگ بسکتبال و دعوت از کمانداران اصفهانی به تیم ملی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

آخرین مراحل آماده‌سازی طلایی‌پوشان / پیروزی ذوب‌آهن در لیگ بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 30 بهمن ماه علاوه بر این‌که تیم فوتبال سپاهان در بازی تدارکاتی مقابل نساجی به برتری رسید، ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال نیروی زمینی را شکست داد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری 3 دیدار آغاز شد که در سالن آزادی تهران نیروی زمینی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت؛ در این ‌دیدار شاگردان مهران حاتمی در تیم ذوب‌آهن مقابل میزبان خود 83 بر 55 به برتری رسید؛  ذوب‌آهن با این برد در رده دهم قرار گرفت.

✅ تیم فوتبال سپاهان دیروز و در چارچوب دیداری تدارکاتی به‌مصاف نساجی مازندران رفت؛ در این دیدار که بدون حضور تماشاگران و در زمین چمن مجموعه ورزشی فردوس اصفهان برگزار شد، سپاهان به پیروزی 3 بر یک رسید.

گل‌های زردپوشان در این مسابقه را سجاد شهباززاده، علی قربانی و سروش رفیعی به ثمر رساندند.

خبر دیگر از سپاهان این‌که یکی از باشگاه‌های حاضر در سوپر لیگ کشور یونان درخواست رسمی خودش را برای جذب علی قربانی به باشگاه سپاهان ارائه کرد.

باشگاه آ ای. لاریسا با ارسال درخواست رسمی خودش به باشگاه سپاهان خواهان جذب علی قربانی مهاجم زردپوشان اصفهان شده و در این نامه نوشته؛ باشگاه ما به باشگاه شما 30 درصد حق ترانسفر را پیشنهاد می‌دهد اگر بازیکن خواهان انتقال به باشگاهی دیگر در خلال دوره قراردادش با ا.ای.ال اف.سی است.

✅ هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی هفته باریج اسانس و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف هم رفتند؛ در این دیدار حساس باریج اسانس با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر16، 25 بر 23 و 25 بر 23 به برتری رسید تا نخستین باخت ذوب‌آهن رقم بخورد.

✅ اردوی تیم ملی بزرگسالان (بانوان و آقایان) رشته ریکرو از 2 تا 17 بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود که امین پیرعلی و رویا نوریان از استان اصفهان به این اردوی آمادگی دعوت شده‌اند.

✅ بعد از انتقال ارسلان مطهری به باشگاه استقلال، ذوب آهن به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد توسط این بازیکن به کمیته انضباطی شکایت کرد؛ چندی قبل شایعه شد که حکم این شکایت رسیده و درخواست ذوب آهن رد شده است اما در این زمینه احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص  رد شکایت باشگاه ذوب آهن از استقلال تهران بابت انتقال ارسلان مطهری اظهار داشت که تا کنون حکمی به دست ما نرسیده است و همچنان پیگیر شکایتمان هستیم.

✅ آخرین مرحله از رقابت‌های جام جهانی یخ‌نوردی طی روزهای 4 و 5 بهمن ماه درشهر ساس‌فی سوئیس برگزار خواهد شد؛ در این رقابت‌ها که 110 ورزشکار از 21 کشور جهان حضور دارند، محمدرضا صفدریان از ایران دارنده نشان نقره مسابقات جام جهانی چین با رنک یک سال جاری حضور خواهد یافت. 

✅ شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان سیده نسترن مقیمی و فرزانه توسلی از اصفهان را به همراه 19 بازیکن دیگر به اردوی تیم ملی دعوت کرد؛ اردوی آماده‌سازی تیم فوتسال بزرگسالان بانوان از 4 تا 7 بهمن در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

خبر دیگر از فوتسال این‌که علی قربانیان از اصفهان به همراه 20 بازیکن به اردوی تیم فوتسال زیر 20 سال آقایان دعوت شدند؛ این ورزشکاران از اول تا پنجم بهمن در مجموعه ورزشی یزدان تهران و زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

✅ فرزانه فصیحی با ثبت رکورد جدید ملی و حدنصاب تعیین شده با نظر اعضای سازمان تیم‌های ملی به ترکیب تیم ملی دعوت شد؛ رضا قاسمی نیز با توجه به ثبت رکورد قابل توجهش و اختلاف ناچیز با رکورد ورودی با نظر اعضای سازمان تیم‌های ملی به ترکیب تیم ملی دعوت شد.

انتهای پیام/63090/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول