اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ترافیک آزادراه تهران کرج 30 درصد کاهش می‌یابد

استاندار البرز گفت: کاهش 30 درصدی ترافیک آزادراه تهران کرج با بهره برداری از پروژه های شهید همت و قطعه یک آزادراه تهران شمال محقق می شود.

ترافیک آزادراه تهران کرج 30 درصد کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در حاشیه بازدید از ادامه پروژه شهید همت که روز سه‌شنبه در البرز که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور صورت گرفت، گفت: این پروژه ملی در البرز به ایستگاه پایانی رسیده و تنها 8 متر آن باقی‌مانده که بزودی نوید تکمیل آن را خواهیم داد.

وی ادامه داد: بودجه لازم برای اتمام این طرح توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تامین شده و پیمانکار کار خود را دنبال کرده است.

شهبازی گفت: با بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران-شمال و ادامه آزادراه شهید همت در البرز، 30 درصد از بار ترافیکی اتوبان از گرمدره تا حصارک کاهش می یابد و مردم می توانند ترددی سهل را تجربه کنند.

وی افزود: تکمیل این پروژه های ملی از مطالبات مردم بوده که از سال 92 تاکنون با اهتمام ویژه ای آغاز و دنبال شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول