اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پروژه‌های شهرداری بهارستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

شهردار بهارستان گفت: ۴ پروژه بزرگ عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهر بهارستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

پروژه‌های شهرداری بهارستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، حسین یاراحمدی صبح امروز در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرداری بهارستان که با حضور فرماندار و مسؤولان برگزار شد، اظهار داشت: امروز ۴ پروژه بزرگ عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهر بهارستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهردار بهارستان افزود: بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم در محله چاهگچی یکی از جاده‌های پرتردد شهر بهارستان است و می‌توان گفت اصلی‌ترین مسیر مردم و شهروندان برای ورود به شهر بهارستان است که در دهه فجر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

وی تصریح کرد: بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم به طول یک هزار و ۳۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد و با تکمیل این پروژه بخش بزرگی از مشکلات شهروندان برای تردد به شهر جم رفع می‌شود.

یاراحمدی از افتتاح زیرسازی و آسفالت بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت اتوبان جم - فیروزآباد خبرداد و بیان کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید تا یکی از ورودی‌های شهر بهارستان مسیری مطلوب داشته باشد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از روشنایی بلوار اندیشه در محله شهید آهنجان گفت: روشنایی بلوار در این منطقه به طول ۵۰۰ متر و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد و همچنین زیرسازی و آسفالت کوچه و معابر به مساحت ۹ هزار متر مربع و با اعتبار ۶۳۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی است که  افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول