اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تداوم حملات ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی در یمن

نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی امروز نیز برخی مناطق و محله‌های مسکونی در تعدادی از استان‌های یمن را هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای خود قرار دادند.

تداوم حملات ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی در یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی امروز (جمعه) نیز با نقض آتش‌بس در استان الحدیده، برخی نقاط پراکنده در منطقه ۷ ژوئیه را هدف حمله توپخانه‌ای و موشکی قرار دادند.

طبق گزارش وبگاه «المسیرة»، نیروهای ائتلاف سعودی همچنین مناطق کوهستانی در «التحیتا» و شرق حیس در استان الحدیده را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده و خسارت‌هایی به تعدادی از منازل و اموال غیرنظامیان وارد آوردند.

همچنین هواپیماهای جنگی ائتلاف سعودی در چند نوبت منطقه رازح، سحار و حیدان در استان صعده و منطقه الغیل، خب، الشعب و المتون در استان الجوف را بمباران کردند.

از سوی دیگر شب گذشته چند مزدور ائتلاف سعودی در کمین ارتش یمن در منطقه جیزان کشته شده و تعدادی نیز زخمی شدند.

خبرگزاری یمنی «سبأ» به نقل از یک منبع نظامی گزارش کرد که «واحد مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه «ام بی سی» برای مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه جیزان کمین گذاشته و در نتیجه آن چندین نفر را کشته و زخمی کردند».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول