اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آمار مبتلایان کرونا در کاشان به 40 نفر رسید/ جانمایی بیمارستان صحرایی مشخص شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: آمار کاشان و آران‌وبیدگل تا کنون ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا است که نزدیک به 4 درصد از کل بیماران شناسایی شده در کشور را در برمی‌گیرد.

آمار مبتلایان کرونا در کاشان به 40 نفر رسید/ جانمایی بیمارستان صحرایی مشخص شده است

سیدعلیرضا مروجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: کاشان در مرحله هشدار کرونا ویروس قرار گرفت و به زودی آزمایشگاه تشخیص این ویروس به صورت مستقل در دانشگاه علوم پزشکی منطقه انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: همچنین با توجه به افزایش موارد مبتلایان به ویروس کرونا به زودی برای استقرار بیمارستان صحرایی که جانمایی شده اقدام می‌شود.

وی با اشاره به کمبود شدید نیرو شامل پرستار، پزشک عمومی و متخصص در منطقه کاشان تصریح کرد: از تمام نیروهای درمانی و مردمی که می‌توانند در مراقبت از بیماران به ما کمک کنند درخواست یاری و همکاری داریم.

مروجی درباره تعیین نماینده تام‌الاختیار ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در منطقه کاشان خاطرنشان کرد:  تعیین نماینده یکی از تمهیدات وزارت بهداشت برای مناطق درگیر با کرونا است تا وی به صورت دائم و مستقیم با مقامات وزرات‌خانه برای حل مشکلات و راهکارهای موجود برای پیشگیری از این بیماری در ارتباط باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: آمار کاشان و آران‌وبیدگل تاکنون ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا است که نزدیک به 4 درصد از کل بیماران شناسایی شده در کشور را در برمی‌گیرد.

به گزارش فارس؛ این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی با مشارکت شهروندان و این راهکارهای ساده مانند شست‌و‌شوی مکرر دست‌ها با صابون، استفاده از ماسک و تعویض به هنگام آن، مصرف مایعات گرم، دست ندادن و روبوسی نکردن با دیگران، خودداری از تماس دست با چشم‌ها، بینی و دهان، حفظ فاصله یک و نیم‌متری با افراد بیمار و ماندن بیماران در خانه می‌توان از میزان شیوع و ابتلای ویروس کرونا جلوگیری کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/م۲۰/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول