اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

احتکار 400 هزار ماسک و دستکش در گلستان کشف شد/ کشف 2 هزار لیتر محلول ضدعفونی در گلستان

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان از کشف 400 هزار ماسک و دستکش احتکاری در این استان خبر داد.

احتکار 400 هزار ماسک و دستکش در گلستان کشف شد/ کشف 2 هزار لیتر محلول ضدعفونی در گلستان

روح‌الامین قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: نیروی انتظامی استان گلستان در روزهای گذشته موفق به کشف 400 هزار ماسک و دستکش احتکاری در سطح استان گلستان شوند.
وی از دستگیری یک فرد متخلف در استان خبر داد و تصریح کرد: تعداد 50 هزار عدد اسپری ضدعفونی احتکاری نیز در سطح استان گلستان کشف شد.
* کشف 2 هزار لیتر محلول ضدعفونی در گلستان
فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان از کشف 2 هزار لیتر محلول ضدعفونی در استان خبر داد و ابراز کرد: یک فرد متخلف نیز توسط نیروی انتظامی دستگیر و به دستگاه قضایی استان گلستان تحویل داده شد.
قاسمی با اشاره به اینکه با افرادی که در سلامت مردم اخلال ایجاد می‌کنند برخورد جدی خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با شماره 110 تماس گیرند.
وی اظهار کرد: عده‌ای درصدد هستند که با شیوع ویروس کووید19 اقدام به سودجویی از مردم کنند و با احتکار اقلام بهداشتی شرایط را برای مردم مخدوش و سخت کنند که با این افراد برخورد جدی و قانونی خواهیم کرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان احتکار اقلام بهداشتی موردنیاز مردم را جرمی سنگین و غیرقانونی برشمرد و تصریح کرد: حفظ جان و سلامت مردم در خط قرمز ما قرار دارد و به شدت کار این افراد را محکوم و با آنها برخورد جدی می‌کنیم.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول