اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جامعه ورزش آستانه‌اشرفیه پیشگام در مقابله با کرونا/ حضور ملی‌پوش المپیکی تا قهرمانان ملی

جامعه ورزش شهرستان آستانه‌اشرفیه در اقدامی خودجوش با محوریت اداره کل ورزش و جوانان این شهرستان ۱۹۰ بسته حمایتی بهداشتی در میان اقشار کم برخوردار شهرهای آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر توزیع کرد.

جامعه ورزش آستانه‌اشرفیه پیشگام در مقابله با کرونا/ حضور ملی‌پوش المپیکی تا قهرمانان ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورمان به‌ویژه استان گیلان باعث شده اقشار مختلف مردم اتحاد و یکدلی خود را به رخ بکشند؛ اقداماتی خیرخواهانه که نظیرش را در کمتر کشور و مللی شاهد هستیم.

جامعه ورزش شهرستان آستانه‌اشرفیه متشکل از قهرمانان بزرگ این شهرستان نیز همگام با سایر اقشار گیلان زمین با تهیه بسته‌های حمایتی بهداشتی و توزیع در میان اقشار کم برخوردار شهرهای آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر بخشی از آلام و محنت گیلانیان را زدوده و نشان دادند علاوه بر قهرمانی در بعد پهلوانی نیز زبانزد هستند.

۱۹۰ بسته حمایتی جامعه ورزش شهرستان آستانه‌اشرفیه اقلامی نظیر برنج، مرغ، میوه، روغن، رب گوجه‌فرنگی، دستکش یک‌بارمصرف، ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده، آب‌معدنی و ماکارونی را شامل می‌شود.

همدلی و اتحاد ایرانیان شهره عام و خاص است

رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان آستانه‌اشرفیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه همدلی و اتحاد ایرانیان شهره عام و خاص است، اظهار کرد: جمعی از ورزشکاران و ملی‌پوشان شهرستان آستانه‌اشرفیه در اقدامی خداپسندانه در تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی مشارکت کردند.

فاطمه قاسمی با تأکید بر شکست ویروس کرونا با مشارکت مردم تصریح کرد: ایام عید فرصت مناسبی برای ریشه‌کنی این ویروس منحوس بوده و با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی به‌زودی زندگی عادی جریان پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست از سوی ورزشکاران آستانه‌اشرفیه تداوم خواهد داشت، بیان کرد: ویروس کرونا باعث شده فشار مضاعفی بر قشر محروم وارد شود و به همین دلیل این قشر نیازمند توجه ویژه‌ای است.

عبور از چالش سخت با اتحاد و همدلی

ملی‌پوش المپیکی کاراته کشورمان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مبارزه با ویروس کرونا نیاز به همبستگی و عزم ملی دارد، اظهار کرد: ملی‌پوشان کشورمان در رشته‌های مختلف ورزشی همگام با سایر اقشار به هم‌وطنانمان یاری رسانده و تا ریشه‌کنی ویروس کرونا در کنار مردم هستند.

سارا بهمنیار با اشاره به اینکه بلافاصله پس از ورود به کشور در توزیع بسته‌های حمایتی شرکت کرده است، گفت: استرس و اضطراب باعث کاهش سیستم ایمنی بدن و بالطبع مقاومت کمتر در برابر ویروس کرونا می‌شود؛ با رعایت نکات بهداشتی و حضور در خانه به‌راحتی این ویروس را شکست داده و از این چالش سخت عبور می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده برخی مشاغل با رکود مواجه شود، افزود: در شرایط فعلی با کمک و همدلی می‌توانیم آلام و دردهای هم‌وطنان را کاهش داده و به‌ویژه صاحبان املاک با عدم دریافت اجاره‌بها می‌توانند شادمانی را به اقشار ضعیف و کم‌درآمد هدیه دهند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول