اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آسمانی صاف در اغلب استان‌ها از فردا 6 فروردین/ بارش‌های تازه از 8 فروردین در غرب کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر جمعه 8 فروردین با ورود سامانه بارشی تازه در شمال‌غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

آسمانی صاف در اغلب استان‌ها از فردا 6 فروردین/ بارش‌های تازه از 8 فروردین در غرب کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز 5 فروردین شاهد بارش در برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، شمال خراسان جنوبی، گلستان، شرق یزد و مازندران هستیم. 

وی ادامه داد: روز آینده 6 فروردین بارش‌های پراکنده در استان‌های کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود. 

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از فردا در اغلب شهرها غیر از مناطقی که ذکر شد، آسمان صاف و جو پایدار است، گفت: روز پنج‌شنبه 7 فروردین با عبور امواج کم‌دامنه از کشور، بارش پراکنده در برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، همدان، لرستان، مرکزی، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان و یزد و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی خواهیم بود. 

وی اضافه کرد: از بعدازظهر جمعه 8 فروردین در بخش‌هایی از شمال‌غرب، غرب و جنوب‌غرب و همچنین دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران، گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و شنبه این سامانه تشدید خواهد شد و موجب بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید و رعد و برق در استان‌های غربی، شمال‌غرب و جنوب‌غرب، جنوب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه‌های جنوبی البرز و به تدریج بخش‌های مرکزی کشور می‌شود. 

وی بیان کرد: روز چهارشنبه 6 فروردین شهر کرد و اردبیل با کمینه دمای یک‌درجه زیر صفر سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود. 

وی اضافه کرد: فردا در پایتخت آسمان نیمه‌ابری، بعدازظهر افزایش ابر، گاهی بارش باران پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 16 و 6 درجه خواهد بود. 

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز در تهران جهت باد، جنوب غربی و سرعت آن 14 کیلومتر بر ساعت است؛ ید افقی در پایتخت امروز بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 41 درصد است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول