اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مشق همدلی نوجوانان گنبدی/ توزیع بسته‌های معیشتی توسط دانش آموزان نخبه گنبدکاووس

دانش آموزان نخبه کانون علمی تربیتی اندیشه جوان شهرستان گنبدکاووس با شرکت در رزمایش بزرگ «مواسات و همدلی» اقدام به توزیع حدود 100 بسته غذایی میان نیازمندان کردند.

مشق همدلی نوجوانان گنبدی/ توزیع بسته‌های معیشتی توسط دانش آموزان نخبه گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، دین مبین اسلام به عنوان مترقی‌ترین و جامع‌ترین دین الهی که به تمامی ابعاد زندگانی بشر توجه کافی کرده و مسیر سعادت و بندگی را نیز به صراحت و شفافیت برای انسان‌های حق‌طلب طراحی و ترسیم کرده است، راه نجات و پیشرفت جامعه اسلامی توجه به موضوع تربیت و نهادینه‌سازی مفاهیم انسانی، انقلابی و عاشورایی و دینی در بطن افراد جامعه دانسته و این کار را به شرطی موفق قلمداد می‌کند که از سنین نوجوانی به آن پرداخته شود.

امام صادق (ع) که در تاریخ اسلام به عنوان بزرگترین استاد تربیتی و علمی مطرح است همواره بر توجه به نوجوانان و شروع هرگونه اقدام تربیتی و فرهنگی از این سنین تاکید کرده است.

کانون علمی و تربیتی اندیشه جوان شهرستان گنبدکاووس با در دستور کار قرار دادن این توصیه دینی با توجه به موضوع تربیت از سنین نوجوانی کار خود را در محور تقویت تعلیم و تربیت آغاز کرده و در سال‌های گذشته نیز با روش‌های نوین علمی و تربیتی توانسته خروجی‌های مناسبی را نیز کسب کند.


این روزها که کشور عزیزمان با چالشی جدید به نام بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند بدون شک حضور نوجوانان در کنار مردم و با هدف کمک به گذر از بحران پیش آمده می‌تواند یکی از مولفه‌های تربیتی لازم در این برهه به شمار آید.

از این رو نوجوانان نخبه کانون علمی و تربیتی اندیشه جوان شهرستان گنبدکاووس نیز با هدف سهیم شدن در رزمایش بزرگ «مواسات و همدلی» و همچنین تمرین بندگی در ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع حدود 100 بسته معیشتی میان نیازمندان واقعی کردند.

انتهای پیام/83014/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول