اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دانشجویان به فکر حذف ترم نباشند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: با توجه به مقررات خاصی که این ترم برای دانشجویان در نظر گرفته شده است، دانشجویان جز در موارد بسیار ضروری به فکر حذف ترم نباشند.

دانشجویان به فکر حذف ترم نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، فرشاد ورامینیان به ارائه گزارشی از طرح‌ها و برنامه‌های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان در سال گذشته پرداخت و گفت: برخی از برنامه‌های این معاونت شامل آیین ناب، گلشن مهر، طرح توانا و قاصدک تحت تأثیر انتشار ویروس کرونا قرار گرفت و علی رغم برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مرحله برگزاری نرسید.

وی تعداد دروس دانشگاه سمنان در نیم‌سال جاری را یک هزار و 725 درس تئوری، 405 درس عملی و 347 درس تئوری عملی اعلام کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: کلیه دروس تئوری و بخش تئوری دروس تئوری عملی همکاران هیأت علمی و مدرسان حق التدریس دانشگاه هم اکنون به‌صورت مجازی در حال آموزش است.

ورامینیان تأکید کرد: با توجه به مقررات خاصی که این ترم برای دانشجویان در نظر گرفته شده است، دانشجویان جز در موارد بسیار ضروری به فکر حذف ترم نباشند.
انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول