اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

گام مثبت مجلس یازدهم با اعلام وصول طرح شفافیت آراء/ تغییر ساختار بودجه در راستای کارآمدسازی مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مجلس یازدهم با اعلام وصول طرح شفافیت آراء نخستین گام تحول‌گرایی را برداشته و در ادامه با تمرکز بر نظارت و تغییر ساختار بودجه در مسیر مردمی‌سازی و کارآمدسازی مجلس حرکت می‌کند.

گام مثبت مجلس یازدهم با اعلام وصول طرح شفافیت آراء/ تغییر ساختار بودجه  در راستای کارآمدسازی مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح‌الله متفکرآزاد، در توضیح مصادیق تحول‌گرایی مجلس یازدهم،  اظهار داشت: مجلس با اعلام وصول طرح شفافیت آراء اولین گام تحول گرایی را برداشت. این طرح در کمیسیون‌ مربوطه پیگیری خواهد شد تا بتوانیم به زودی آن را تعیین تکلیف کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس در حوزه مردمی سازی مجلس با تمرکز بر نظارت و گزارش های میدانی نمایندگان گام‌هایی را برداشته و برنامه مدونی در این زمینه برای آینده پیش رو دارد. سفر هفته گذشته۱۲ تن از نمایندگان مجلس به مناطق کم‌برخوردار اهواز و بخش غیزانیه استان خوزستان جهت بررسی میدانی مشکلات در همین راستا انجام گرفت.

تغییر ساختار بودجه موضوع مورد نظر پارلمان در راستای کارآمدسازی مجلس

وی با اشاره به برنامه مجلس یازدهم در مسیر کارآمدسازی، گفت: ما در جلسه هفته قبل صحن علنی با آقایان نوبخت و همتی رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بانک مرکزی به طور جدی موضوع تغییر ساختار بودجه و بودجه‌ریزی بدون وابستگی به نفت را مطرح کردیم. مجلس در مسیر تحول‌گرایی و تحول‌خواهی زیرساخت‌های تغییر ساختار بودجه را مطابق نظر مقام معظم رهبری فراهم خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به پیگیری برای انجام وظایف معطوف به امور داخلی و بیرونی مجلس، یادآور شد: مجلس از تمام توان خود برای تحول در جامعه و کشور استفاده می‌کند تا مردم محصول این تحولات را در زندگی خود ببینند.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول