اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آرامی: انتظار اعمال محدودیت‌های جدی‌تری داریم/ هرمزگان بیش از هر زمان به تجهیزات بهداشتی و درمانی نیاز دارد

نماینده مردم بندرعباس گفت: انتظار اعمال محدودیت‌های هرچه جدی‌تری را برای کنترل کرونا در استان داریم و این محدودیت‌ها می‌بایست با درنظرگرفتن ابعادی همه‌جانبه اتخاذ شود.

آرامی: انتظار اعمال محدودیت‌های جدی‌تری داریم/ هرمزگان بیش از هر زمان به تجهیزات بهداشتی و درمانی نیاز دارد

منصور آرامی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: وضع بهداشت و درمان در استان هرمزگان به نسبت دیگر استان‌های کشور هم به لحاظ تجهیزات و امکانات و هم به لحاظ نیروی انسانی پایین‌تر است و ساختار بهداشت و درمان استان دچار کمبود نیروی انسانی در بخش‌های مختلف است.

وی افزود: با شیوع کرونا و تشدید فشار بر ساختار بهداشت و درمان و ابتلای شمار زیادی از پرستاران و پزشکان هرمزگان به بیماری کرونا، وضعیت در استان حالت بحرانی به خود گرفته و این وضعیت با افزایش شمار مبتلایان به کرونا بخصوص در دو هفته اخیر، حالتی فوق‌بحرانی گرفته است.

نماینده مردم بندرعباس با بیان این که انتظار داریم وزارت بهداشت و درمان به هرمزگان نگاه هرچه ویژه‌تری داشته باشد، خاطرنشان کرد: سهم هرمزگان از محل یک میلیارد دلاری که از صندوق توسعه ملی برای مقابله با بیماری کرونا برداشت شد، شفاف شود و همین طور اختیار کافی از ستاد ملی کرونا به ستاد استانی تفویض شود تا این ستاد بتواند تصمیمات هرچه جدی‌تری در مهار کرونا داشته باشد.

آرامی بیان داشت: ما نمایندگان استان هرمزگان نیز در هفته‌ اخیر طی نامه‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور و رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، خواستار افزایش توجه به هرمزگان و کمک به بخش درمان برای عبور از این شرایط بحرانی شدیم و تأکید داریم که بحث آموزش در کنار توزیع رایگان برخی امکانات میان مردم در مناطق محروم‌تر نظیر مناطق روستایی تشدید شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین تصریح کرد: حساسیت جامعه نباید نسبت به کرونا کاهش پیدا کند و در این زمینه همه ما مسؤول هستیم که هر از ظرفیتی برای تشدید حساسیت جامعه نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی استفاده کنیم.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول