اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمادگی برای انعقاد تفاهم‌نامه «جهش تولید» در سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در زمینه‌های « جهش تولید» اعلام آمادگی کرد.

آمادگی برای انعقاد تفاهم‌نامه «جهش تولید» در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی پیش از ظهر امروز در وبینار کشوری هم‌اندیشی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای که به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد، به سه عنوان کلیدی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را علم و پژوهش، معنویت و اخلاق و نیروی انسانی مستعد و کارآمد دانست.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری و نگاه ویژه ایشان به جوانان اشاره کرد و سه عنوان مهم و کلیدی فرمایشات معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را محور تمام حرکت‌ها دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان وظیفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای را کارآمد کردن دانشجویان با حرفه‌آموزی به آنها عنوان کرد.

تدینی بر لزوم گسترش روابط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در ابعاد مختلف تأکید کرد و به تشریح کار فرهنگی در ابعاد مختلف و لزوم توجه ویژه به این مقوله تأثیرگذار پرداخت.

وی بیان کرد: این اداره کل با داشتن ظرفیت‌های گوناگون و بسیار تأثیرگذار آمادگی دارد با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، زمینه‌های لازم را در جهت رونق و جهش تولید در سالی که توسط مقام معظم رهبری به این نام مزین شده است، فراهم کند.

مسلم گنجی، معاون دفتر برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این وبینار به ارائه گزارش برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در سطح کشور و نحوه مشارکت دانشگاه‌ها و دانشجویان در این زمینه پرداخت و بر لزوم مشارکت بالای دانشجویان در بخش‌های مختلف این جشنواره تأکید کرد.

گنجی بر لزوم تقویت و گسترش فعالیت‌های دانشجو محور تأکید کرد و تقویت و گسترش انجمن‌ها و کانون‌ها دانشگاه را امری ضروری دانست.

انتهای پیام/2568/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول